ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 17:52




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 07 nov 2015 15:57 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Mwoah… Haar eerste boek van deze serie had ik al niet gelezen door de slechte beoordelingen. Het tweede boek heb ik toch gekocht en dat vond ik redelijk goed, maar dit boek kon me niet boeien.
Het leest op zich lekker weg, echt zo’n feel good boek. Maar de karakters waren zo vlak. Ik vind het echt vreselijk als het spettert tussen de held en heldin en dan net voordat hij haar gaat kussen begint zij over ‘de zaak’ te praten. Hup weg spannend moment (hij heeft weer een slappe stick ha ha) en weer verder met het verhaal.

Elizabeth is zo ongeveer de meest perfecte vrouw die er is en overtroeft Ross in alles. Hij is ook helemaal perfect en vindt alles wat Elizabeth doet geweldig en hij is het met alles eens wat betreft haar demonstraties voor vrouwenrechten. Zelfs de vele bijfiguren hebben meer diepgang dan Elizabeth en Ross. Zucht...

Beoordeling: 6

Saskia d.d. 26-02-2010

-------------------------------------------------------------------

Heb hem zojuist uitgelezen en ik voelde me inderdaad een beetje genomen.

Ross vind ik wel leuk, Elizabeth ook wel maar het is hét net niet. Het is van alles een beetje en het maakt het niet anders dan andere.

Opeens komt ook nog eens die bloody Thomas (waar Jared uit deel 1 volgens mij de meeste moeite mee heeft) tevoorschijn.
Het spettert niet echt, dat huwelijk tussen die twee was ook zo maar eventjes uit de lucht gegrepen.

Wel zaten er grappige stukjes tussen, hier en daar een opmerking waar ik hartelijk om kon lachen. De schrijfstijl van Needham zorgt ervoor dat het boek wel lekker te lezen is.

Ik vond deel twee toch het allerbeste en ik was blij dat de personages uit de vorige delen ook even terugkwamen.

Cijfer: 7,5

Ariel d.d. 26-02-2010

-------------------------------------------------------------------

Het verhaal was leuk om te lezen. Er zat voldoende vaart in, al was hij soms wel kort door de bocht. In dit deel zit de meeste erotiek.

Linda Needham is een leuke schrijfster om te lezen, al mag ze van mij iets meer erotiek in haar boeken schrijven.

Karin d.d. 31-03-2010

-------------------------------------------------------------------

Elizabeth Dunaway helpt mishandelde vrouwen ontsnappen aan hun echtgenoten, ze worden zogezegd ontvoerd. In werkelijkheid beginnen ze een nieuw leven in Amerika.
Ross, de graaf van Blackstone, moet op zoek naar de ontvoerders en moet proberen een ontvoerde vrouw terug te vinden. Als Elizabeth door haar strijd voor vrouwenstemrecht door de politie wordt opgepakt, helpt Ross haar. Dan wordt er echt een vrouw ontvoerd en moet ze haar geheim opbiechten aan Ross, hij zoekt immers op de verkeerde plek.

Ik vond het niet zo’n goed verhaal. Het gegeven op zich was goed, maar de personages zijn niet goed uitgewerkt. Daar ik de voorgaande delen van de reeks gelezen heb, weet ik dat Ross (en ook Drew en Jared) een apart verleden hadden, dat zou wel interessant geweest zijn om over te lezen, maar dit wordt totaal genegeerd.

CIjfer: 6

Martine d.d. 09-07-2015

-------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling