ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 23:27




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 22:43 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Dit is een schitterende reeks. Ben er vanaf de eerste minuut verslaafd aan geraakt. Heb zelfs mijn moeder kunnen overtuigen om de reeks ook te lezen, en dat wil al wat zeggen!
Gewoon fantastisch verhaal, met supersterke personages, de nodige humor, en ga zo nog maar een eindje door. Zeker aan te bevelen.

Inez d.d. 19-03-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Diana Gabaldon... tjaaaa, laat me nu geen beschrijving moeten geven van haar hoofdpersonage Jamie Fraser.... want dan doe ik weer geen oog dicht vannacht :-).
5 prachtige dikke kleppers van boeken en ik heb ze verrrrslonden.

Grotemeid d.d. 06-06-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb ik een tijdsbestek van nog geen half jaar al haar boeken gelezen (met tussenpoze van andere HR's).
Ik vind ze zo goed dat ik bijna de neiging had om weer met deel 1 te beginnen! Zegt dit voldoende voor jullie?

Robijntje d.d. 09-06-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Overal is iedereen vol lof over de serie van Diana Gabaldon. Dit heeft mij zo aangestoken dat ik de eerste 4 delen al had gekocht (in het Frans). Deel 1 heb ik onlangs uitgelezen... met moeite moet ik zeggen...
Ja, ik ben niet erg enthousiast over de serie. Eerlijk gezegd weet ik niet eens precies waar dat aan ligt. Toch ben ik aan deel 2 begonnen... (ik voelde me hiertoe wel verplicht met 4 delen in de boekenkast). Maar ook hier worstel ik mij met moeite doorheen. Het boeit me gewoon niet. Soms vind ik het ook op een heel onlogische manier geschreven en heb ik het gevoel dat bepaalde dingen niet zo kloppen. Kweenie!
Momenteel heb ik deel 2 toch maar aan de kant gelegd. Tegen heug en meug iets lezen vind ik zonde van mijn tijd!

Marina d.d. 03-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben helemaal gek op de 5 boeken van Diana Gabaldon. Ik geloof dat ik ze alle vijf in 2 maanden heb uitgelezen. Onovertroffen!

Anneke d.d. 07-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Bevinding van een man!

Nou Petra, het is me toch gelukt om een beoordeling van de serie De reiziger van Diana Gabaldon van Jan te krijgen.
Ik vroeg hem:
Wat vond je ervan? Nou, een aanrader natuurlijk, anders had ik het nooit aanbevolen aan Remko (onze 26 jarige zoon).
Wat vond je van de historie? Nou, prima, anders waren we toch niet naar Culloden gegaan om de steen van de Frasers te zien en naar de steencirkel gaan kijken? We vonden toch ook hun clankleuren en tartan?
Wat vond je van de romantiek en sex in het boek? Niks mis mee!

Hij gaf het boek een : 8,5

Aldus Jan, de echtgenoot van Robijntje d.d. 09-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Hier alvast mijn beoordeling van de eerste twee delen van de reizigerreeks van Diana Gabaldon.
Het is echt de moeite waard om ze te lezen, ondanks het feit dat het gigantische boeken zijn (800 tal blz per boek). Zeker als je van tijdreizen houdt moet je ze lezen.
Ik ga nu beginnen in het 3e deel, dus dat wil al heel wat zeggen niet? En die Jamie.............

Mijn cijfer: De eerste twee delen krijgen van mij een 8,5

Lizzie d.d. 05-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Deze boeken zijn echt super, ik ben nu met deel 5 bezig en het blijft me boeien.
Heb trouwens op haar site gelezen dat ze met deel 6 bezig is en die moet volgend voorjaar uitkomen.
Ik ben haast jaloers op al degenen die ze nog niet hebben gelezen (en die ze nog gaan lezen).

Maryen d.d. 24-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling