ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 20:59




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 20 nov 2008 01:08 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Tsja, wel leuk maar niet veel romantiek. Ik vond het meer een soort van avonturenroman waar wat romantiek in is gepropt. En eigenlijk is ook de clou van het verhaal ook wel vrij snel duidelijk.
Julien Clermont gaat naar het landgoed van de oom en tante van Serena Allen om zijn afkomst te achterhalen. Hij is namelijk een bastaard en zoekt naar bewijzen die kunnen aantonen wie zijn vader is. Omdat hij van franse afkomst is en zich "vreemd" gedraagt wordt hij voor de spion aangezien met alle gevolgen van dien.
Serena is een pittige, goedgebekte vrouw, die voornamelijk haar eigen gang gaat. Ze heeft al heel gauw het idee dat er iets niet klopt met Julien, maar wat??
Het verhaal is wel leuk maar het mist de romantiek en passie.

Mijn cijfer: 6,5

San d.d. 20-11-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ja, wat moet ik over dit boekje zeggen? Ik heb maar aan de kant gelegd. Ik vind het verhaal heel erg saai. Misschien dat ik het ooit nog eens lees. Maar nu? Nee! Er zit geen humor in. Het gaat over insecten en daar houd ik echt niet van. Ik heb veel betere boekjes van Nita Abrams gelezen.

Chickening, d.d. 11-09-2006

--------------------------------------------------------------------------------

In dit vierde deel van De Koeriers komen de Engelse spionnen zelf weinig aan bod. Dit verhaal is geschreven vanuit het standpunt van een vermeende Franse spion. Julien Clermont doet inderdaad nogal geheimzinnig, maar de reden hiervan wordt pas later in het verhaal duidelijk. De elfjarige Simon maakt het verhaal interessanter. Het is een verhaal met veel onverwachte wendingen.
Er komt wat romantiek in voor, maar geen erotiek.

Cijfer: 7.

Martine d.d. 29-02-2008

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling