ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 05:54




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 19:16 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Een super boek, ik heb hem in één ruk uitgelezen!!
Jessie heeft heel wat pit in haar lijf. Haar moeder en zus sluiten haar buiten, maar dat vind zij juist goed.
James is af en toe een kneusje, maar gelukkig beseft hij wat voor persoon zij werkelijk is.
Ik vond hem heel leuk, zeker om weer eens te lezen.

Hannie d.d. 06-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Alweer zo'n leuk boek van CC! Het verhaal was erg leuk. Het gaat over een meisje dat zich meer als een jongen gedraagt. De man op wie ze al jaren heimelijk verliefd is ziet haar niet staan. Daar komt natuurlijk verandering in....
Er zit veel humor in het boek. Tijdens het lezen kon ik meerdere malen mijn lach niet inhouden. De heldin in dit boek heet Jessie. Ze is een wildebras die altijd in jongenskleren loopt. Eigenlijk is ze heel onzeker over zichzelf maar ze probeert zich altijd zo stoer mogelijk voor te doen. De held in dit boek heet James. Hij is een leuke jonge vent met een engelgezicht en als het op Jessie aankomt ook een engelengeduld.
Er zitten veel onverwachte wendingen in dit verhaal waardoor je het boek wel in een keer moet uitlezen. Kortom: een heerlijke roman van CC die je tijdens het lezen een glimlach op je lippen bezorgt.

Mijn cijfer: 9

Jilly d.d. 08-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit echt de minste van haar boeken die ik al gelezen heb.
Het verhaal is nogal naïef geschreven. Ook Jessie is en blijft heel naïef het hele boek door... Je zou denken dat ze toch wat zou groeien, maar niets is minder waar! Ze is trouwens al 20 jaar en het lijkt of ze 12 is!

Ook hoe James haar behandelt... met de ‘slingertjes’ in haar haar, ik heb me aan dat woord wel heel erg geergerd! Ik weet niet hoeveel keer het voorkomt in het boek, maar méér dan genoeg!

En dit is het derde boek van Coulter dat ik lees, waarin de vrouw problemen heeft met sex. Hier krijgt Jessie dromen nadat ze de liefde heeft bedreven met James, die dan te maken hebben met de schat van Blackbeard... Ik vond het allemaal nogal, pfff, ongeloofwaardig. En met mijn professionele achtergrond begin ik me toch af te vragen of Coulter zelf geen probleem heeft met sexualiteit hoor! Om me te ontspannen hou ik toch meer van ongecompliceerde sex dan dat er alsmaar problemen opduiken!

Neen, dat was maar een zeer mager vervolg op ‘Op gouden vleugels’, het enige goede boek van Coulter, waar dan ook geen ‘sexproblemen’ in voor kwamen!
Ik ben blij dat ik al mijn boeken van Coulter heb gelezen en ga ze dan ook niet verder meer kopen!

Ladybug d.d. 02-07-2009

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling