ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 08:08




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Op gouden vleugels
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 19:15 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Het begin is krachtig en de karakers worden goed neergezet. Jammer vind ik dat hij best wel hypocriet is en de meest vernederende dingen naar haar schreeuwt, terwijl zij dus niks terugzegt. Ik was dan ook zeer in mijn nopjes toen ze eindelijk het paardehoofdstel tegen zijn gezicht aan gooide en hem mishandelde met haar zweep. Verdiende loon. Eind goed al goed, nu maar eens op zoek naar de schat, (waar Catherine Coulter ook wel bekend om staat). En ook gevonden, bad guy ingerekend, hoe kan het ook anders.
Ben benieuwd naar het volgende deel.

Mijn cijfer: 7

Eleonora d.d. 12-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dit boek laatst gelezen en ik vond het wel leuk. Het was inderdaad geweldig dat ze dat hoofdstel naar zijn hoofd gooide!
Geen geweldige HR, maar toch wel leuk.

Jilly d.d. 12-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik had dit boek in één dag uit. Leuk boek met een goed simpel verhaal.
Begint triest, maar wordt langzaam spannend. De onwettige dochter van een graaf trouwt met haar neef nadat ze hem heeft gedrogeerd. Als hij slaapt verleid ze hem in zijn dromen.
Beiden zijn supertrots, maar voelen zich toch tot elkaar aangetrokken. De problemen beginnen pas echt als er familie uit Amerika overkomt. Die er op uit is de bezittingen en de titel van de graaf te bemachtigen.
Kortom veel romantiek, humor en spanning tot de laatste pagina.

Mijn cijfer: 8

Charivy d.d. 06-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Na twee andere boeken die ik van Coulter gelezen had en die wat tegenvielen, had ik wat schrik om aan deze te beginnen, maar dit is een heel goed boek!

Heel goed geschreven en alles is aanwezig voor een goede roman, spanning, romantiek, humor en detective... Het enige waar ik meer van wou weten was wat er met Marcus' maitresse gebeurde in Parijs nadat de hertogin terug naar Engeland ging en hij achterbleef? Maar dit is maar een detail...

Mijn cijfer: 8,5

Ladybug d.d. 04-12-2008

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling