ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 12:27




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 23 nov 2008 00:15 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Genre: Londen/Hooglanden, jaar 1159.
Erotiek: Spanning is aanwezig in het hele boek, omdat ze zich erg tot elkaar aangetrokken voelen, maar het wordt niet heel uitgebreid beschreven.
Dialogen: Veel over de magische krachten en de legende/vloek.
Humor: Het is een heel mooi geschreven verhaal, maar niet humoristisch.
Spanning: Het is nooit duidelijk geworden wie de vader van Avalon heeft vermoord, maar die dreiging is nog steeds niet weg.
Bijfiguren: De vriend van Marcus, Balthazar (een Moor), leert haar haar krachten te begrijpen.

Beoordeling: Cijfer 9

Een schitterend en origineel verhaal. Avalon is een sterke vrouw, getekend door haar wrede jeugd, maar het lukt haar om met de hulp van Marcus de spoken uit haar verleden te verjagen. Marcus is een tedere/sterke man, die al snel compleet verliefd is op Avalon de vrouw en niet op Avalon de legende. Ook hij heeft verschrikkingen meegemaakt, maar Avalon is zijn reddende engel.

Saskia d.d. 21-02-2007

-------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is inderdaad een toppertje ...
Ik kon zelfs niet stoppen met lezen en heb tot 03.00 uur doorgelezen, terwijl ik gewoon moest gaan werken!

Een dikke 9!

Lovebird d.d. 04-03-2007

-------------------------------------------------------------------------------------------

1159. Volgens een legende is Lady Avalon d’Farouche degene die de vloek, die rust op de clan van Marcus Kincardine, kan verbreken door met hem te trouwen. Ze heeft speciale gaven, ze kan gedachtelezen. Avalon heeft een zeer ongelukkige jeugd gehad; steeds werd ze geconfronteerd met haar lotsbestemming. Ze is een wat melancholisch personage. Avalon verzet zich tegen het huwelijk, maar dat lijkt onvermijdelijk.
Marcus kampt zijn demonen. Hij heeft immers heel wat meegemaakt tijdens een kruistocht.
Het is een zeer mystiek verhaal, heel apart, het sprak me zeker aan. Mooie dialogen. Erotiek is er wat weinig. Er is genoeg spanning.

Cijfer: 8

Martine d.d. 18-01-2012

-------------------------------------------------------------------------------------------

Deze vond ik zooo verschrikkelijk slecht!
Het verhaal en zeker de personages konden mij niet boeien.

Ik heb het denk ik ook niet helemaal gelezen, maar slechts hier en daar een alinea. Sindsdien ben ik ook zeer huiverig voor alle boeken van Shana Abé.

Voor mij is het slechts een 5 waard.

Alicia d.d. 18-01-2012

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vind Strijd om haar hart een geweldig verhaal. Ik heb hem al twee keer gelezen; ik moet wel zeggen dat de tweede keer beter voor mij was!
Een klein minpuntje voor mij is de Nederlandse titel, ze hadden toch wel iets beters kunnen verzinnen aangezien dat de oorspronkelijk titel: ‘Truelove bride’ is.

Cijfer: 9,5

Scarlett1987

PS. Never judge a book by it's cover!

-------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling