ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 09:47




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 23 nov 2008 00:21 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
De tranen stroomden over mijn wangen bij dit verhaal. Echt geweldig.

Het eiland Shot is een mooi, groot en vruchtbaar eiland ver van de kust. Vandaar dat het heel geliefd is bij de vijanden. De dappere Lauren verliest haar vader, de laird van haar clan met wie zij een innige band had, aan de vikingen die het eiland koste wat kost willen hebben.
Haar neef Quinn is buiten westen dus zal zij voorlopig haar clan moeten regeren. Ze lijkt onbewogen die taak op te pakken.
Zij is echter niet de enige heerser op het eiland. Het eiland is in tweeën gedeeld vanwege een eeuwenlange vete. De Engelse Du Morgan familie beweerd dat zij het eerst op het eiland Shot waren. Laurens clan beweerd hetzelfde en door de vele onderlinge slachtingen in het verleden kunnen beide clans elkaar niet luchten of zien.

Ik vind dit boek zonder meer fantastisch. Het is niet goedkoop constant plat á la oh, wat is die aantrekkingskracht toch sterk, laten we gauw gaan liggen. Als je houdt van een goed plot, doordachte dialogen, echte liefde met respect en een inwendige strijd om eer en liefde is dit boek zonder meer een aanrader.

Wat mij betreft een 9,5

Leyn d.d. 09-08-2007

---------------------------------------------------------------------------

Wat een verademing na een paar mindere candlelights weer een goed boekje te lezen.

Krachtige personages, goed verhaal, blijft boeien en om in een ruk uit te lezen.

Cijfer: een dikke 8

Sonja d.d. 27-12-2006

---------------------------------------------------------------------------

Ik vond hem niet zo heel goed. Het verhaal viel wel mee, maar ik miste toch iets.

Cijfer: 7

Denise d.d. 30-06-2008

---------------------------------------------------------------------------

Shot, een Schots eiland 1177. Het eiland is verdeeld in twee vijandige clans. Aan de ene kant zijn er de Engelsen, met Graaf Arion Du Morgan als leider en aan de andere kant de Schotse clan MacRea, waar Lauren MacRea tijdelijk de leiding in handen heeft nadat haar neef, de clanleider, zwaargewond is geraakt.
Als het eiland bedreigd wordt door de Vikingen, stelt ze een verbond voor.
Ik heb maar één woord nodig om dit verhaal te omschrijven: schitterend! Het is allemaal prachtig en emotioneel verwoord, er is een mooie opbouw van de relatie tussen Arion en Lauren. Alles klopt gewoon perfect.

Cijfer: 10

Martine d.d. 22-09-2011

---------------------------------------------------------------------------

Ik had eerder ‘Kus om Middernacht’ van haar gelezen en dat was oh, zo'n mooi boek. Toen dit boek hier in een eerder topic ook de sterren van de hemel kreeg, heb ik het meteen gekocht en... het stelde behoorlijk teleur.
Lauren komt niet erg bijzonder op mij over en de verliefdheid komt dan ook niet helder op me over. De strijd in het boek duurt maar voort en voort en ik werd er gewoon moe van.
Geen uitzonderlijk slecht boek, al mag dat zo klinken hierboven in mijn tekst, maar ook gewoon niet echt goed.

Cijfer: 5

Serath d.d. 30-09-2011

---------------------------------------------------------------------------

Een 10 zou ik het boek niet geven, maar ik vond het wel goed. Spannend en tot op het einde enigszins onvoorspelbaar.

Marleen d.d. 18-01-2012

---------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling