ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 07:30




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: De sluier van de nacht
BerichtGeplaatst: 19 nov 2008 07:55 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Wow, in één ruk uitgelezen (drukke tweede paasdag :-)). Wat een prachtig magisch boek.
Hoewel er niet zo veel erotiek, in het toch vrij dikke boek, voorkomt, spettert het van de pagina's. Ik ben zelfs enkele onverwachte wendingen tegengekomen en meestal zie ik die "zogenaamde" wendingen toch al vrij snel aankomen. Ik las op de pagina dat de voorganger van dit boek (over Anatole en Madeline, de ouders van de hoofdpersoon) een stuk minder interessant is. Laten we maar hopen dat ze d'r van geleerd heeft en dat er nu alleen nog maar van dit soort meesterwerkjes uit haar pen voortkomen. Goh, ik ben er nog vol van, 360 pagina's in één ruk!

Mijn cijfer: dikke 9!!

Sandra d.d. 12-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ook het tweede deel van deze serie stelde me niet te teleur. Ik begreep eerst niet helemaal wat de kracht van Val nou was en hoe het nou zat met zijn handicap. Maar dat was ook niet het belangrijkste, maar ik ben nou iemand die alle details wil weten.
Rosalind was echt een dagdromer en zo naief dat ze echt dacht dat ze Exalibur had. En Lance was natuurlijk weer de botterik en iemand die alles verkeerd deed als hij wou helpen. En oh ik heb echt gejankt toen er iets heel ergs gebeurde maar dat moeten jullie zelf maar lezen.
En wat een heerlijk einde Wat ik wel jammer vond is dat Anatole en Madeline niet wat vaker van zich lieten horen. Maar wel leuk om te weten dat ze nog meer kinderen kregen.

Mijn cijfer: 9+

Isabella d.d. 09-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling