ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 19 apr 2024 08:27




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Dansen op de sterren
BerichtGeplaatst: 19 nov 2008 07:55 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Potverdikkie, ik heb een nieuwe favoriete schrijfster. Na twee boeken van deze dame sta ik gewoon helemaal paf. Ik moest het boek gewoon uitlezen, zo prachtig, spannend, betoverend gewoon. Ik ben er nog helemaal vol van. Tja, nu moet ik het eerste deel ook wel lezen, al is het alleen maar om het hele verhaal compleet te krijgen. Ik ben ook gek op vervolgverhalen, dan hoef ik de droom niet zo snel los te laten.......
Ik heb zelden zo'n spannende historische roman gelezen.

Mijn cijfer: 9,5

Sandra d.d. 29-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Wederom een schitterend boek van Susan Carroll. Ik vond hem misschien zelfs nog ietsiepietsie beter dan Zeg me dat ik droom. Die had ik alleen al een 10 gegeven, dus wat dit boek dan? Een 11? Mag dat ook?
Ik vond het een superverrassend verhaal, er gebeurde van alles in wat ik echt niet had verwacht. Heel anders als veel andere hr's. En weer ZO ROMANTISCH!!
Je voelt de vonken gewoon van de pagina's vliegen... echt een superboek gewoon! Hele leuke bijfiguren ook; vooral Prospero!
Verder heb ik er niks meer aan toe te voegen, gewoon een fantastisch romantisch spannend verrassend leuk en grappig boek! Met 2 super hoofdpersonen! Kan niet beter en al die magie en dat toveren is ook oppietoppie!!

Mijn cijfer: 10+

Sharon d.d. 11-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Wauw, wat een boek!!! Ik heb het ineens uitgelezen!

Er komen geesten en magie in voor, maar het stoort niet en voor mensen die ervan houden is het natuurlijk ok! Het verhaal speelt zich af in Cornwall, op zich al een plaats voor magie.

Het karakter van Rafe Mortmain, de aartsvijand van de St-Legers, wordt mooi uitgewerkt, en is eigenlijk een tweede verhaal dat door het boek loopt, maar dat toch aansluit bij het hoofdverhaal.

Ook komt er nog een geheim aan het licht op het einde van het verhaal, wat ik eigenlijk niet verwacht had (ik vertel niet meer...).

Er zitten wel niet veel erotische scenes in en ze worden niet heel erg beschreven, maar dit stoort helemaal niet!!! Het verlangen naar elkaar wordt genoeg beschreven en het boek is spannend genoeg!

Susan Carroll beschrijft alles zeer mooi, de woestheid van het landschap van Cornwall, de magie, het verlangen naar elkaar... (het is eigenlijk een boek om te lezen op een koude winteravond, wanneer het onweert en stormt, om de "magie" te ervaren van Cornwall).

Echt een aanrader!!!

Mijn cijfer: 9,5/10

Ladybug d.d. 16-08-2008

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling