ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 18:52




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Zeg me dat ik droom
BerichtGeplaatst: 19 nov 2008 07:56 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Aardig boek, meer kan ik er niet van zeggen. Anatole is geweldig; een tragische man die je onmiddellijk in je hart sluit. Het verhaal is een echte Carroll, sprookjesachtig, maar nooit kinderachtig. Het is Madeleine die het boek, in mijn ogen tenminste, verpest. Ze is nergens leuk, ze is saai en vervelend en het is mij onbegrijpelijk waarom Anatole zo compleet voor haar valt. Van de andere twee Carrolls heb ik genoten, dit boek heb ik knarsetandend uitgelezen. En het is werkelijk jammer, want Anatole is om op te vreten!

Mijn cijfer: 6-

Petra d.d. 16-12-2003

--------------------------------------------------------------------------------

WAUW!!! Wat een boek!
Ik heb verschrikkelijk veel heimwee naar Anatole en Madeline. Ik heb zo intens met hen meegeleefd.
Hoe Anatole zijn telekinetische gave en buitenzintuigelijk zicht voor z'n St. Legerbruid probeert te verbergen uit angst dat ze op de vlucht slaat zoals z'n moeder steeds had gedaan. Hoe Madeline hem trachtte te begrijpen en hoe erg ze voor hem wilde zorgen.
In het begin was de spanning tussen de twee te snijden, maar het was verrukkelijk om te lezen hoe ze stilletjes aan naar elkaar toegroeiden.
Ik heb warempel dikke tranen gehuild toen ik even dacht dat hij doodging!
Carroll wéét hoe ze de gevoelens tussen Anatole en Madeline op papier moet zetten. Ik kon ze haast voelen, zo tastbaar aanwezig waren de held en de heldin voor mij. Ik hield van de humoristische noot die Susan Carroll perfect in het verhaal wist te leggen.
Ik ben hartstikke verliefd op Anatole! Zo ruig en teder tegelijk. Het is onmogelijk om hem niet graag te zien!
Ik heb nog nooit zo hard tegen het einde opgekeken als bij dit boek. Ik wou dat dit boek werkelijk magisch was en gewoon eindeloos doorging!!!
Het toeslaan van het boek na het lezen van de laatste pagina viel me ontzettend zwaar, het leek haast op een afscheid.
Susan Carroll weet verdomd goed hoe ze empathie op de lezeres over moet dragen. Ze schrijft zó goed, dat ik de gevoelens van Anatole en Madeline zélf voelde! De vreugde, het verdriet, de liefde tussen hen, het onbegrip, de woede, de angst....
Ik heb het boek haast niet kunnen loslaten, ik las meerdere nachten door tot een stuk in de nacht. En ik heb 100% genoten van de eerste pagina tot de laatste pagina van het boek. Iedere HR-fanaat zou dit boek en de overige twee boeken van Susan Carroll moeten hebben!!!

Mijn cijfer: 10

Leila d.d. 22-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Wat een schitterend boek!!
Zo ontzettend romantisch, zo ontzettend zielig, zo ontzettend lief en zo ontzettend mooi gewoon! Wat een geweldige familie die St'-Legers!
Sprookjesachtig verhaal met genoeg humor, heftige dialogen en erotiek. Ik miste echt helemaal niks in het boek, het was helemaal perfect!! Ik vond het een beetje Belle en het Beest achtig, zo romantisch......kwijl.
Het einde was ook heel verrassend vond ik...eventjes dacht ik dat het niet goed af ging lopen...maar uiteindelijk was het toch eind goed al goed!
Nu weet ik niet hoe snel ik aan de andere twee moet beginnen!

Mijn cijfer: 10

Sharon d.d. 03-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Wauw wauw wauw!!
Leila, ik deel echt je mening! Het is echt een geweldig boek en zo goed geschreven, niet normaal! Vooral het laatste hoofdstuk.
Anatole heeft zo´n ongelukkige jeugd gehad dat elke keer als hij erover begint ik bijna moet janken. Zo goed omschrijft SC het. En Madeline was heerlijk naief en eigenwijs. Ze moest helemaal niks weten van de legendes en tradities. Wat ik zelf zo mooi vond was het ceromonie van het zwaard.

Mijn cijfer: 9+

Isabella d.d. 09-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Het verhaal is prachtig! Anatole is echt een heerlijke man. Zo gekwetst in het verleden en probeert toch langzaamaan zijn hart open te stellen voor Madeline. Zij is een beetje een bangerik, maar daardoor wordt het einde wel heel mooi.
Echt een prachtig verhaal! Ik ben gek op mannen met speciale krachten!

Beoordeling: 8,5

Laura d.d. 05-10-2009

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling