ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 22:45




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 18:55 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Heb ik op de vraag van 'Gootje' - Wie is jouw favoriete schrijfster? Shirlee Busbee genoemd en dit gemotiveerd. Mijn motivatie was, dat Busbee in haar verhalen, niet of zelden, gebruikte personages opnieuw de revue laat passeren. Dit gaat helaas toch niet hellemaal op. Ik wist natuurlijk best dat haar eerste twee boeken, Slavin van haar hart & Als een wilde wervelwind, behoorlijk met elkaar verweven zijn. Maar ja, alle begin is moeilijk dacht ik zo. Maar ook in, 'Een bitterzoete herinnering' komen drie personages voor uit bovengenoemde boeken. Ok, slechts zeer zijdelings, maar toch. En mijn vermoeden, dat de goede vriend uit het verhaal, wel eens een eigen leven zou kunnen gaan leiden, is bewaarheid. Ik heb gezien op de site, dat Patrick de mannelijke hoofdrolspeler is in 'Gevangen in het maanlicht', dus de wereld is ook hier klein.
Terug naar het boek zelf. Ik vond het een goed boek. Wat ik ook wel eens leuk vond, was dat de 'held en heldin' niet meer zo piep waren, (beiden de dertig zeer ruim gepasseerd). Leuke opmerking in het boek vond ik, 'vrouwen roddelen en mannen geven sociaal commentaar', ja, ja. Al met al een paar vermakelijke uurtjes met dit boek doorgebracht.

Mijn cijfer: 8+

Priscilla d.d. 14-12-2003

--------------------------------------------------------------------------------

Ondertussen heb ik het boek zelf ook gelezen en ik vond hem heeeeerlijk. Die Busbee weet altijd van die mannen te beschrijven die fingerlicking good zijn. Wat een man die Tony, waar je nog kriebels van krijgt. Die kreeg ik toen ook bij Adam St Clair en Yancy Cantrell, je ziet ze al bijna voor je. Bovendien zit je dan nog een in een ultraspannend whodunnit verhaal.

Mijn cijfer: Super, een 9

Sandra d.d. 04-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vind dit een redelijk boek. Ik heb wat moeite met het feit dat Arabella al wat ouder is. Ik hou meer van de hele mooie jonge vrouwen op wie iedereen valt. Een beetje jaloerse hoofdrolspeler vind ik altijd wel leuk (Kapers op de kust). Ik mis ook een beetje de chemie tussen de twee hoofdrolspelers.

Mijn cijfer: 7

Wendy d.d. 09-04-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Wat een superschrijfster is Busbee toch! Dit was een heerlijk boek van haar. Ondertussen heb ik hem al drie keer gelezen!
De held, Tony, en heldin, Arabella, zijn de jongsten niet meer, maar dat is zeker geen probleem. Ze kennen elkaar van vroeger, aangezien ze verloofd waren. Het is een heerlijk verhaal dat loopt als een trein (zonder vertraging) en geen moment verveelt.

Kenmerkend voor de boeken van Busbee zijn de slechterikken wiens gedachten je ook leest, maar je geen idee hebt wie het zou kunnen zijn. De ontknoping is natuurlijk weer spannend.

Mijn cijfer: 8+

Mascha d.d. 26-09-2009

--------------------------------------------------------------------------------

Leuk verhaal en prettig om te lezen.

Debora d.d. 26-09-2009

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vind het een leuk boek en ook best spannend. Dit ga ik ooit nog wel eens opnieuw lezen.

Fienemien d.d. 26-09-2009

--------------------------------------------------------------------------------

Dit was het enige boek van Busbee dat ik eigenlijk nog redelijk vond. Voor de rest kan Busbee me niet echt boeien...

Ladybug d.d. 27-09-2009

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling