ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 21:34




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Sluimerende hartstocht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 18:49 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Wauw, dit was m'n eerste Busbee en ik heb genoten van dit boek!!!! Weer een schrijfster waar ik meerdere boeken van wil lezen.
Heerlijk verhaal, er gebeurt van alles. Vanaf het begin tot het eind bleef het boeien, ik zat er helemaal in.
De heldin was in het begin een lief onschuldig poppetje, maar verder in het verhaal veranderde ze in een felle pittige tante (waar de meeste toch wel van houden een pittige heldin).
De held is stoer, een charmeur......... ach een leuke vent.

Mijn cijfer: 9

Hennes d.d. 12-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een goed boek, maar het is niet het beste boek van SB. Persoonlijk vond ik Vonken van begeerte veel beter.
De heldin is een verlegen meisje dat ontpopt tot een pittige meid. De held is gewoon een 'lekker' ding en erg leuk. Het is een spannend en meeslepend verhaal met geweldige beschrijvingen van de omgeving.

Mijn cijfer: 8+

Mascha d.d. 28-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------

In mijn drukke verhuizingsschema nog tijd gehad voor een buukske.
Lekker........
Bekende thema's vab SB, hij ontmaagt haar, hij weet niet dat het haar eerste keer is, hij denkt dat ze een slet is, dat is ze natuurlijk verre van.
Maar ondanks bekende elementen....... heerlijk!
Lekkere woeste man....

Mijn cijfer: 7,5

Sandra d.d. 11-12-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Erg leuk boek, ik heb hem snel uitgelezen!
Ik vond het wel een origineel verhaal, zover ik weet.
Ik denk niet dat hij haar een slet vond.... dat was pas later, maarja dat was ook logisch!

Mijn cijfer: 8

Hannie d.d. 18-12-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Inderdaad, een geweldig boek !!
Alhoewel het scenario wel wat op dat van andere boeken van Shirlee Busbee lijkt (man wordt verliefd, ontmaagd vrouw, weet niet dat het de eerste keer is, veracht haar, verlaat haar, komt haar jaren later weer tegen, wilt wraak nemen, komt te weten dat hij en zij van elkaar houden....), is het een leuk verhaal.
Lekker meeslepend, op de juiste momenten een erotische scène. Heb het al zo vaak gelezen dat ik het nu een tijdje laat staan, weet al wat er gaat gebeuren, is niet spannend meer (dit is zo'n beetje mijn Shanna, maar dan van Shirlee Busbee, is trouwens een van de eerste boeken die ik van haar had).

Mijn cijfer: 8,5

Sara d.d. 22-12-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik moet zeggen dat ik in het begin het boek echt niet zo denderend vond. Het was een beetje saai, nou ja in ieder geval werd ik niet zo meegesleurd in het verhaal als ik meestal word bij boeken.. Ik had het bijna dichtgeslagen en teruggelegd in mn kast, maar naar mate het verhaal vorderde werd het beter en vond ik het leuker. Ik vond het alleen minder dat Elizabeth eerst getrouwd is met een ander, daar hou ik nooit zo van.

Mijn cijfer: 7

Annabel d.d. 19-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Heerlijk boek. Origineel verhaal. Ik ben nog nooit in een boek tegengekomen dat iemand homo is. Vond het erg verrassend voor die tijd. Volgens mij deden ze er in die tijd alles aan om het te verbergen en te onderdrukken.
Rafael is heerlijk. Elisabeth heeft wel erg nare familieleden, maar gelukkig loopt het toch nog goed voor haar af.

Mijn cijfer: 7,5

Hélène d.d. 31-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Goed boek. In dit boek heeft de hoofdrolspeler wel passie, maar ik kan niet 'verliefd' op hem worden (hij is mij iets te bot, lees fout en ik val niet op foute mannen.)
Het einde van het boek vind ik wel leuk, dan toont zij eindelijk een beetje vechtlust en is ze de vrouw die elke hoofdrolspeelster van mij moet zijn.

Mijn cijfer: 8

Wendy (via mail) d.d. 09-04-2006

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling