ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 23:28




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 07:55 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Ik vond het een leuk boek. Niet super, maar ik heb er toch een paar uurtjes slaap door moeten missen. Na het lezen van al die historische romans vond ik hem ook wat voorspelbaar. Op de helft van het boek had ik meteen al door wie hier nou de schuldige was (misschien moet ik toch eens aan een andere carrière gaan denken ). Aan passie ontbrak het ook wel wat. Ik heb nog geen andere boeken van deze schrijfster gelezen (verborgen eiland van geluk ligt nog op me te wachten), dus ik weet niet hoe dat in andere boeken van haar zit. En het boek doet me trouwens ook erg denken aan de pocket nr. 486 onbereikbare bruidegom.

Mijn cijfer: 7,5

Romantic d.d. 24-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Aardig boek. Absoluut niet van het niveau van Verborgen eiland van geluk. Het verhaal is wel leuk, maar de twee hoofdpersonen hebben amper contact met elkaar en als zij op het einde door hem verkracht wordt (waar overigens niet veel aandacht aan wordt gegeven) vergeeft ze dat in een poep en een zucht. Van hartstocht is ook weinig sprake, dus al met al aardig, maar meer ook niet.

Mijn cijfer: 5,5

Petra d.d. 24-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Het is volgens mij de dunste Blasis, vandaar dat ik met deze begonnen ben... durf de rest nog niet aan en ik vond hem onverwacht leuk! Volgens mij had ik een vooroordeel vanwege die dikke boeken...

Het verhaal heeft een spanning die me wel aanspreekt (waar ik zelfs nog even van heb wakker gelegen, haha) en die ervoor zorgt dat je door wilt lezen, je wilt weten wie de dader is. Het hele verhaal ga je ervan uit dat Grey iets fout gedaan MOET hebben, terwijl je weet dat dat niet kan... hij is tenslotte de held!
Zijn broer is vanaf het begin niet te vertrouwen en sommige dingen lijken zo doorzichtig (sommige dingen zijn dat ook) maar toch was ik uiteindelijk verrast toen ik eindelijk doorhad hoe het nou werkelijk zat.

Ik vind het jammer dat het boek zo dun is eigenlijk. Het gaat allemaal zoooo snel. Volgens mij had ze er nog meer uit kunnen halen, maar goed... het maakt het verhaal niet minder interessant. Ik kon het er heel goed mee vinden en heb het in één dag uitgelezen (wat iets zegt bij mij, zeker op een werkdag, ook al is het dun) en ondanks dat het soms iets doorzichtig is, raad ik het iedereen aan om eens te lezen!

O... je moet het trouwens niet lezen als je zin in een goeie sexscene hebt ofzo, haha. Het is duidelijk niet dat soort HR...

Mijn cijfer: 7,5 (geen hoogvlieger, maar wel een leuk boek)

Andrea d.d. 23-01-2008

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling