ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 12:54




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 19 nov 2008 07:52 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Hij hield zijn wereld in zijn armen. Dat vindt Alex als hij zijn mooie Annie in zijn armen houdt. Zo liefdevol, zo gevoelvol, zo ontroerend.
Ik vind het heel erg jammer dat ik het boek uit heb. Ik had nog wel uren door kunnen lezen over de liefde van Alex die hij voelt voor zijn mooie Annie. En over haar liefde voor hem.
Dit boek is een juweeltje!

Hanny d.d. 27-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het echt een mooi boek, heel anders dan de meeste HR's doordat een van de hoofdpersonen doof is. Dat gaf het boek net dat beetje extra.. ja wat dat extra dan precies is, is moeilijk te omschrijven.. maar 't heeft net iets meer dan een gemiddelde HR.

Mijn cijfer: een dikke 8

Annabel d.d. 20-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het niet zo'n boek in de HR-sfeer. Er werden hoofdzakelijk de gevoelens van de mensen besproken en weinig details (niet dat ik daarmee dood gegooid wil worden, maar het brengt je wel in de sfeer).
Verder vond ik het begin erg goed alhoewel ik wel blij was dat hij snel door had hoe Annie daadwerkelijk eraan toe was, want dat las wel een beetje op je zenuwen.
Het laatste gedeelte werd een beetje voorspelbaar en wat saai.
Erotiek komt vooral in het laatste gedeelte voor. De relatie tussen de twee hoofdpersonen is erg mooi. Er zit wel wat humor in (ik moest erg lachen nadat de huishoudster Maddie een propje watten uit haar oor verwijderde, vanwege al die herrie in huis).
Al met al de moeite van het lezen waard.

Mijn cijfer: 8+

Sonja d.d. 28-06-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit ook een heel lief boek.
Het is anders dan de gebruikelijke HR, maar wel heel romantisch.
Hoe hij haar probeert te helpen en zij uiteindelijk uit haar schulp kruipt, dat vond ik echt heel leuk om te lezen. Heel vertederend!!!

Maaike d.d. 28-06-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit een ontroerend goed boek. Het is wel anders ja, maar toch een mooi verhaal.

Karin d.d. 05-07-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling