ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 14:23




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 17 okt 2012 15:29 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Het debuut van deze schrijfster is veelbelovend. Eva en Nicolas (wat vind ik de laatste toch een prachtige naam) zijn allebei ontzettend koppig/eigenwijs. Nicolas heeft zelfs heel wat duisters en gemeens over zich, wat hem in het begin een heel vervelend karakter maakt.
Er gebeurt best wel een hoop in dit boek, vooral zijn er heel veel geheimen. Dat is een beetje verwarrend, maar brengt wel spanning in het boek. Halverwege het boek wordt het pas echt interessant, omdat zich er dan ook echt een relatie ontvouwt, een prettige althans.

Op het einde is er heerlijk veel feel-good en ik heb het boek met een glimlach gesloten. Het verhaal van Noelle mag zeker nog wel vertaald worden.

Cijfer: 8,5

Alicia d.d. 26-08-2012

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb genoten van deze roman. Leuk gevonden aanleiding voor een verhaal. Zowel Eva als Nicolas vond ik heerlijke personages, ook al was Nicolas in het begin wat 'hebberig'.
Absoluut het lezen waard!

Hanny d.d. 28-08-2012

--------------------------------------------------------------------------------

Ben ik dan de enige die zijn bedenkingen had bij dit boek? Ik vond het nogal ongeloofwaardig, vooral het einde met al die onthullingen zag ik niet zitten. Verder maakte de schrijver zich nogal makkelijk af van het grote probleem dat Eva ontmaskerd kon worden. Stiefmoeder rent snel weg en is onschadelijk (nadat ze haar hele leven heeft verspild met Eva en haar moeder te gronde te richten). Noelle stuurt wat roddelpraatjes de wereld in en that's it, het probleem is opgelost. Ze kan met Nicolaas trouwen en wordt zonder problemen opgenomen in de ton. Verder vond ik dat Eva in het begin wel wat meer had mogen tegenspartelen. Ze springt in een keer in zijn armen om zijn minnares te worden (werd ze niet gedwongen?). Nee dit boek was geen succes voor mij.

Cijfer: 5.5

Tessa d.d. 09-10-2012

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling