ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 11:23




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 15 sep 2015 13:51 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Het boek las vlot en liet toch een goed gevoel na. Het is geen topper, maar er zijn zeker ook slechtere boeken. Net als in het eerste deel had het een beetje meer mogen zijn.
We krijgen een mooie beschrijving van Alexandra en Aiden is ook goed beschreven. Ze hebben allebei een en ander meegemaakt. Er is intrige en wat spanning, romantiek en hartstocht en ook wat humor. Maar net als het eerste deel, zoals al eerder beschreven, een beetje losjes aan elkaar.
Wat ik wel een beetje storend vond aan dit boek, was dat Alexandra werd afgekort naar Alex en met Aiden als andere hoofdfiguur, wiens naam ook al met een A begon. Bovendien dook 'Alex' ook pas in het tweede hoofdstuk op.
Maar al met al vond ik het boek dus wel goed genoeg om ook het derde deel, als dat uit zou komen, te gaan lezen.

En omdat ik niet altijd onmiddellijk een beoordeling schrijf, is deze, net als het boek, aan de oppervlakkige kant.

Cijfer: 7,75

Marleen, d.d. 10-12-2012

--------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een nogal middelmatig verhaal, dat gelukkig in de tweede helft wat meer pit kreeg. De hoofdpersonages zijn goed uitgewerkt.
Als nevenpersonage is er Mohan, die zijn ‘prinsallures’ moet afleren. Dat had wat uitgebreider gekund en met wat meer humor.
En dan die pauwen. Een nodeloze vulling van het verhaal; ik stoorde me er aan.
De erotiek mocht wat meer zijn.

Cijfer: 7

Martine d.d. 20-02-2013

--------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling