ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 12:25




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 17 okt 2012 15:14 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Allereerst vind ik de cover van dit boek een draak. Omdat ik e-lees, zie ik die gelukkig maar alleen de eerste keer dat ik het boek open.

Deirdre is de oudste van drie zussen, die zich eigenlijk opoffert om met Pagan te trouwen in plaats van haar jongste zus. Deirdre zal nooit de prijs winnen van vrouwelijkste vrouw, want ze is nogal strijdlustig, zowel letterlijk als van karakter. Pagan kan dan weer wel meedingen voor de titel van mannelijkste man. Het klettert dus vaak in dit boek. Wat in de korte inhoud staat, klopt helemaal.
Voor mij mag de heldin toch wel wat minder strijdvaardig zijn. De held in dit verhaal doet al het mogelijke om haar voor zich te winnen, maar het wordt hem niet gemakkelijk gemaakt.
Er is ook nog een strijd tegen een gemeenschappelijke vijand en dan natuurlijk eind goed, al goed (en zaad dat niet op de rotsen is gevallen).

CIjfers: 7 voor het verhaal; 7,5 voor de erotiek.

Marleen d.d. 30-05-2012

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit boek heb ik al een paar jaar terug gelezen. In het Engels. Ik heb het verslonden! De hele Engelse serie staat netjes en vooraan in mijn kast! In ieder geval veel mooiere covers.
De andere zus is ook helemaal geweldig! Stoere vrouwen, die het opnemen voor elkaar, tegen hun man, maar uiteindelijk samen komen, Veel spionage en avontuur.

Dit boek kreeg wel een 9

Daniëlle d.d. 31-05-2012

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben het voor het grootste gedeelte met je eens, Marleen! Hij had iets sterker mogen zijn en/of zij iets minder. Niet iedereen zal me dit in dank afnemen...

Wat ik grappig vond: de vrijpartij nadat zij beiden hadden gevochten. Ze mochten elkaar bijna nergens aanraken, want (bijna) hun hele lichaam was beurs en gevoelig.

Hanny d.d. 31-05-2012

---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling