ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 17:46




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02 mei 2012 20:27 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Wat een verrukkelijk verhaal! Het enige waar ik aan moest wennen was de voornaam van de held: Jude. Later las ik dat het op z'n Frans uitgesproken moest worden en toen viel het ietsje beter.

Op de eerste bladzijde worden we al verrast met een bedscène: Heldin Marissa, steeds op zoek naar bevrediging (en gék op mooie mannelijke dijen), lag in bed met ene Peter White, in de hoop dat de daad snel voorbij zou zijn...

Marissa is een eigenzinnige meid. Eigenlijk haar tijd vooruit. Fijn voor ons: een zeer ondernemende tante met (gelukkig) ook haar onzekerheden.
Jude is absoluut een lieve, geweldige, karaktervolle vent met (gelukkig) ook zijn onzekerheden.
Van lieverlee begon ik van beide hoofdpersonen te houden.

Het is een verhaal vol humor (niet à la Hill). Het is moeilijk weg te leggen. Nu het boek uit is voel ik het als een gemis.

Voor mij is dit boek een pareltje! Ik heb er dubbel en dwars van genoten!

Hanny d.d. 23-10-2011

------------------------------------------------------------

Daar kan ik weinig aan toevoegen. Met de nodige humor en romantiek/erotiek geschreven, zoals ik die graag lees. De rest van het verhaal is daar mooi doorheen geweven. Ook de romantiek/erotiek is mooi in het verhaal geweven. Het is niet zo vaak dat ik een boek op twee dagen uit heb!

Marleen d.d. 05-11-2011

------------------------------------------------------------

Engeland 1847. Marissa York werd betrapt met een man, ze wil echter niet met hem trouwen. Jude Bertrand, bastaardzoon van een hertog en vriend van de familie, offert zich op om zich voor te doen als Marissa’s verloofde, tot zij zeker weet of ze al dan niet zwanger is.
Marissa is een frivool, zorgeloos personage dat beter in onze tijd gepast zou hebben. Ze komt soms wat gevoelloos over.
Jude is een grote, lelijke man die zich ogenschijnlijk goed in zijn vel voelt. Toch kan Marissa hem kwetsen met zijn afkomst en voorkomen. Jude is een goedhartig personage, dat later in het verhaal toch wat meer haar op zijn tanden krijgt. Er zijn vele romantische en erotische momenten in het verhaal. De personages hebben diepgang. Er zit ook wat humor in het verhaal.

Cijfer: 8

Martine d.d. 16-10-2013

------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling