ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 12:00




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02 mei 2012 19:38 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Tijdens mijn welverdiende vakantie las ik dit boek en ik ben verrast. En ik ben er nog niet helemaal over uit of dat nu positief of lichtelijk negatief bedoeld is.
Allereerst dekt de achterkant het verhaal weer eens niet. Een echte rekening komt nergens naar voren; ze gebruiken elkaar ook niet echt en van verraad is niet echt sprake (het is dus een beetje flauwe 'spanning'). Het enige wat ze willen weten is elkaars volledige, echte, identiteit.
Er zijn genoeg randpersonages, die het niet per se interessant maken, maar wel aandacht krijgen. En daar is het punt waarom ik twijfel. Het boek zelf vond ik namelijk heel goed. Frankrijk tijdens de Terreur van Robesspiere past wel in mijn geschiedenisstraatje. Het is dan ook meer een geschiedenisverhaal dan een liefdesroman. Niet echt waar je een Candlelight voor koopt (het draait om de liefde). Hier is de relatie een beetje een bijzaak. En dat vond ik persoonlijk nu helemaal niet erg, het boek heb ik wel verslonden. Maar ik vraag me af hoe goed hij dan past binnen de serie.

Een dikke 9 voor het hele verhaal.
Een 4,5 voor romantiek

Alicia d.d. 06-06-2011

----------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling