ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 21:05




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 jun 2010 20:12 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Veel kan ik niet toevoegen aan hetgeen op de achterflap staat, want deze beschrijving dekt ongeveer de lading in dit boekje.
De beide hoofdpersonages vallen zowat als bakstenen voor elkaar. Gelukkig gaat dat niet té snel en met hier en daar een hindernis(je).
Het einde houdt nog een ietwat onverwachte wending in.
Ruimschoots erotiek. Wat zou je anders willen met dit onderwerp.
Er zit veel vaart in het boekje en er is ook voldoende spanning en afwisseling met de diverse personages van de kostschool.

Marleen d.d. 28-01-2010

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een fantastisch boek! Heerlijk om te lezen. Het zijn beide geweldige personages en de spanning tussen die twee spat ook van de bladzijden af. Op het eind, met die oom, vond ik iets minder. En ook de epiloog was niet zo heel denderend, maar dat maakte me toen al niets meer uit.

Een dikke 9!

Ariel d.d. 09-02-2010

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb deze als eerste gelezen van de vijf, omdat de beschrijving me erg aansprak. Het heeft me zeker niet teleurgesteld! Ik vond Nicholas om op te vreten en het boek leest heerlijk weg!

Prinses Laura d.d. 13-02-2010

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er zijn uitschieters bij de CL's en dit is er zo een!

Op mijn schaal van ‘ze doen het’-erotiek scoort hij niet hoger dan een 6, maar op de schaal van ‘toespelingen’ op erotiek scoort hij een dikke 10 (en dat wil bij mij heel wat zeggen)!

De fragmenten waarin hij antwoord geeft op haar vragen zijn af en toe hilarisch en ik heb nog nooit het mannelijk lid als ‘boomtak’ bekeken.
Emma leert zijn lessen aan de jongedames.
Bijvoorbeeld: Hij leert Emma hoe ze met haar tanden sensueel haar handschoenen moet uittrekken. Enkele dagen later zijn de handschoenen van alle jonge dames op de school kapot getrokken en de leiding begrijpt niet hoe dat kan.

Het is vanaf de eerste tot en met de laatste pagina een super feelgoodboekje. Heel jammer dat CL tot nu toe maar één boekje heeft vertaald van Donna MacMeans, want ze zou meteen een fan hebben.
Ze schrijft zo lekker soepel, zo heerlijk leesbaar, puur genieten.

Een ieder die dit in zijn collectie heeft en nog niet heeft gelezen: DOEN!

Christy d.d. 04-04-2010

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Emma is het huis van haar oom ontvlucht, hij wil haar uithuwelijken aan een oude rijke man om zo zijn schulden te kunnen afbetalen. Ze doet zich voor als weduwe en gaat in de Pettibone school werken als lerares. Wat ze niet weet is, dat ze ook seksuele voorlichting moet geven aan haar leerlingen, iets waar ze niets vanaf weet, ze is immers nog maagd. Ze roept de hulp in van losbol Lord Nicholas Chambers, de buurman.
Het is een schitterend verhaal, grappig geschreven, eentje om in één ruk uit te lezen. De opbouw van de relatie is zeer sensueel verwoord, aan erotische scènes ontbreekt het niet.

Cijfer: 9

Martine d.d. 12-02-2015

----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling