ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 08:24




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 922 - Smelt voor mij
BerichtGeplaatst: 14 feb 2012 21:29 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Ik vond dit een mooie afsluiting van de serie, alhoewel dit boek absoluut los staat van de andere delen. De vrienden van Rory en hun verleden worden maar zelden genoemd.
Winter en Rory zijn allebei erg leuke karakters, een beetje wild en wars van conventies. Winter is af en toe een beetje te veel de zielige heldin en Rory een beetje te veel de beschermende lord die niet weet waar die gevoelens opeens vandaan komen. Maar er zijn leuke dialogen, veel seksscènes, leuke bijfiguren, een spannend verhaal (met een beetje rammelig plot) en een held en een heldin die leuk met elkaar omgaan (dus geen rare misverstanden en gekwetse gevoelens en onuitgesproken zaken).

Cijfer: 8,5

PS: De Engelse titel snap ik eigenlijk niet, omdat bijna het hele verhaal zich buiten Londen afspeelt!

Saskia d.d. 11-01-2011

-----------------------------------------------------------

Een heerlijke, ouderwets goede roman!
Ik heb er van het begin tot het einde van genoten!
Het verhaal is eigenlijk met een doorgaande snelheid geschreven: de problemen duurden niet b l a d z i j d e n lang; je hoefde je dus niet druk of kwaad (...) te maken.
Rory is een heerlijke kerel en Winter is aan hem gewaagd.
Een heerlijk boek, waar ik niets aan tekort kom!

Hanny d.d. 29-01-2011

-----------------------------------------------------------

Heerlijk boekje, Winter (mijn jongste dochter vond het maar een rare naam) is een vrouw met genoeg pit en lef. Haar doelen zijn zeer eerzaam, maar de manier om die te krijgen is iets anders.
Rory, een man om voor te smelten. Knap, zelfverzekerd en gaat ook geen probleem uit de weg.

De combinatie van passie, strijd, vertrouwen en vergeven maakt het tot een goed boek.

Beoordeling: 9-

Nicole d.d. 09-02-2011

-----------------------------------------------------------

Ik vond het zeker een leuk boekje. Het werdt steeds spannender en ik vond de karakters echt goed!

Ik geef dit verhaal een dikke 8!

Daniëlle d.d. 18-03-2011

-----------------------------------------------------------

Rory is ex-spion, maar hij kan zijn kwalificaties goed gebruiken om een mysterie op te lossen.
Winter besteelt de rijke bezoekers van haar oom, om de dorpelingen ermee te helpen. Rory heeft haar al snel door.
Erotiek is er niet zoveel in dit verhaal, maar dat stoorde niet. Er was een goede mix tussen het mysterie en de romance. Het is helemaal geen voorspelbaar verhaal, wie de slechterik is, dat komt de lezer pas te weten gelijktijdig met de personages. Dat houdt de spanning erin.
Dit is het beste boek van deze driedelige spionnenreeks.

Ciijfer: 7,5

Martine d.d. 10-07-2015

-----------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling