ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 07:02




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 834 - Heer in de maak
BerichtGeplaatst: 04 jun 2010 19:49 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Mwoah... Ik had me enorm verheugd op dit boek van Karen Hawkins, maar het verhaal kon me niet echt boeien. Het gegeven op zich van een bastaardzoon die een erfenis kan krijgen mits hij zich als een heer kan gedragen, is best leuk. Als er dan een lady les komt geven tot wie je je toe aangetrokken voelt, is dat nog leuker. Maar de relatie tussen Tristan en Prudence vond ik niet heel erg spannend. De 'bemoeizucht' van de butler had nog meer aangedikt kunnen worden, dan had er vast meer humor in gezeten.
De samenkomst van Tristan en zijn lang verloren gewaande broer vond ik ook erg onsamenhangend en tot slot vond ik het einde heel warrig én helemaal niet leuk.

Beoordeling: 7,5.

Saskia d.d. 03-09-2009

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben het helemaal met Saskia eens. Ook ik had mij ernorm op dit boekje van Karen Hawkins verheugd. Het is zelfs voor het eerst dat ik een totaal nieuwe HCL in de winkel heb gekocht. Meestal koop ik de HCL tweedehands of in de witte boekwinkel.

Het verhaal kon mij niet boeien. Ik heb het boekje uitgelezen en ik zal het boekje niet verkopen, maar dan alleen omdat het van Karen Hawkins is. Echter ik zal dit boekje niet opnieuw lezen.

Marja d.d. 19-09-2009

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit boekje wel leuk. Niet geweldig, maar zeker niet slecht.
Tristan is heerlijk en heb me een paar keer suf gelachen om Prudence.
De butler is geinig en ook de overige zeemannen zijn soms erg leuk.
Ik verheug me nu al op de verhaal van de tweelingbroer!

Beoordeling: 8

Prinses Laura d.d. 21-09-2009

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik had er meer van verwacht, maar het was op zich wel op een vermakelijke manier geschreven (ik vloog door de bladzijden).
Maar het verhaal had inderdaad beter uitgewerkt kunnen worden. De vrijscènes spatten ook absoluut niet van het papier af, wat ik ook al jammer vond. Toch zijn de situaties waarbij de hele bemanning de butler Reeves eigenlijk op handen draagt, wel grappig en is het al met al wel een aardig boekje. Maar helaas niet super...

Ik geef het een 8.

Ariel d.d. 26-09-2009

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Tristan Llevanth is de bastaardzoon van een graaf. Als die sterft zonder een wettige erfgenaam na te laten, erft Tristan de titel. Maar als hij ook het bijbehorende fortuin wil erven, moet Tristan een echte heer worden.
Voor een ex-piraat is dat zeer moeilijk. Hij vraagt weduwe Prudence Thistlewaite om hulp. Ook wordt hij bijgestaan door Reeves, de butler van wijlen zijn vader.

Het is een verhaal dat nogal zachtjes voortkabbelt, tot er naar het einde toe plots wat spanning bij komt kijken. Af en toe is er een vleugje humor van Reeves en gewonde bemanningsleden van Tristans schip. De erotische scènes zijn goed en sensueel geschreven. Ook zijn tweelingbroer Christian komt even voor in het verhaal.

Cijfer: 8

Martine d.d. 09-07-2015

-----------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling