ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 17:14




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 806 - Bruid gezocht
BerichtGeplaatst: 03 feb 2010 20:27 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Ondanks dat ik niet weg ben van regency, vond ik dit een geweldig boekje.
De hoofdpersonen mogen er beslist zijn.
Madelyn, zo heerlijk onhandig en ze geeft zo lekker haar mening.
En Gabriel .... oh daar kan ik alleen maar van dromen. Hij heeft ook mijn hart gestolen.
Ik ben een regelrechte fan van deze schrijfster geworden.

Monica d.d. 22-04-2009

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb 'm net uit in het Engels en ik vond het ook heel goed geschreven.

Marleen d.d. 22-04-2009

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

He-le-maal top dit boek! Ik kon het gewoon niet wegleggen! Voor het eerst in lange tijd had ik weer een beetje kriebels bij het lezen.
Gabriel is echt een verrukkelijke man en Madelyn is gewoonweg hilarisch op sommige momenten. Veel humor dus, romantiek te over, veel (mooie) erotiek en erg leuk geschreven.

Laura d.d. 08-03-2009

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een heerlijk boekje is dit. Niet alleen is de hertog een lekker ding met donkere lokken die steeds voor zijn ogen vallen, de aantrekkingskracht tussen hem en Madelyn is geweldig. Beiden hebben veel verloren in hun leven (hun moeders).
De passie is ook goed en eigenlijk wil je niet dat het verhaal stopt.
Een dikke 10! En eigenlijk wil ik het direct nog een keer lezen.

Zeemeermin d.d. 15-03-2009

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een leuk boek zeg!!!
Het komt heel zelden voor dat ik een boek lees tot midden in de nacht. Maar dit boek is er één van hoor! Superleuk boek, mooi verhaal, mooie erotiek, spanning! Ook ik kreeg kriebels van dit boek.
Absoluut een aanrader! En tja, Gabriel…

Priya d.d. 16-03-2009

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb hem uit! En inderdaad een fan-tas-tisch boek!
Gariel was heerlijk en de hoofdstukken verveelden geen moment! Heerlijk is het dan om een CL te lezen!
Ik hoop echt dat Candlelight al de boeken van Olivia Parker gaat vertalen.

Girly d.d. 18-03-2009

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eén woord: SUPERGEWELDIGUNIEKZALIG,! Jajajaja, dit woord staat volgend jaar in de Dikke van Dalen.

Als je een roman wilt lezen, lees dan dit boekje!!

Beoordeling: 10

Nicole d.d. 21-03-2009

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja , ik vond hem ook zalig om te lezen. Deze lees ik zeker nog eens (nu nog niet hè!).
Een dikke 10.

Veerleke d.d. 22-03-2009

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Om in herhaling te vallen: een HEERLIJK boek!

Bepaalde passages (…) zou ik herlezen en nog eens herlezen.
De vrijscènes zijn subliem beschreven!

Mijn beoordeling : 10

Nicky d.d. 26-03-2009

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hij is geweldig mooi!
Iedereen wil toch zo'n man als Gabriel?! Die van mij is echt heel lief, maar van romantiek heeft hij geen kaas gegeten…
En ik vind Madelyn ook een heel leuk personage met humor.
Dit is nou een verhaal waar je je helemaal in inleeft.
Ben dan ook erg benieuwd naar een volgend boek van Olivia Parker.

Mirjan d.d. 31-03-2009

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Guttogut, heb ik eindelijk weer eens wat gelezen, denk ik: "Laat ik eens een beoordeling schrijven", zijn me er al tig voorgegaan.

Anyways, ik heb ze niet gelezen, dus hier komt mijn onbevooroordeelde beoordeling (ga straks de andere meningen even lezen ).

Omdat ik al lange tijd niets gelezen had, had ik een grote stapel om uit te kiezen. Dat is niet handig omdat er zoveel keuze is, en dat is wel handig omdat je degene die je het meest aanspreekt er nog uit kan kiezen.

Ik koos voor deze omdat de achterflap me aansprak: onhandige dame met maling aan status en humor, nou, my kind of book dus!

In het begin zat ik de hele tijd te wachten op de humor en op de onhandigheid van Madelyne. Want heus, ze is helemaal niet onhandig. Laten we eerlijk zijn, wie gebruikt er nu niet het dichtstbijzijnde wapen wanneer ze zich bedreigt voelt? En wie maakt geen rare sprongen wanneer ze door een bij in haar kont wordt gestoken? Nee, dat kon ik allemaal niet onhandig noemen. Maar ik bleef lezen en gelukkig maar!

Want het verhaal werd steeds beter (al werd Madelyne nooit onhandig) en de relatie tussen Gabriel en Madelyne wordt zo leuk beschreven dat je bijna tegelijkertijd met hen verliefd wordt. Ze zijn leuk tegen elkaar zonder zoetsappig te worden, eerlijk zonder overdreven te zijn en ze krijgen het behoorlijk goed voor elkaar om alle chaperonnes te omzeilen. En dat is maar goed ook, want ze spoken het een en ander uit dat niet voor gevoelige oogjes bestemd is.

Al met al heb ik echt genoten van dit boek en heb ik weer helemaal zin in de volgende.

Mijn cijfer: 8

Petra d.d. 22-06-2009

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is een verhaal dat veel weg heeft van het tv-programma ‘De bachelor’. De zeven kandidates brengen twee weken door op het kasteel van bachelor Tristan, die op het slotbal de ‘winnares’ zal kiezen door haar een boeket rode rozen aan te bieden. Ongeschikte kandidates worden naar huis gestuurd. Hier houdt de vergelijking op, want het is broer Gabriel die aan de haak geslagen wordt.
Madelyn is een echte spring-in-’t-veld, raakt altijd ongewild in moeilijkheden, wat voor wel wat humoristische scènes zorgt. Gabriel en Madelyn zijn een wat apart koppel, ze zijn zo verschillend dat ze tot elkaar worden aangetrokken als door een magneet. De opbouw van de relatie is perfect, met een mooie aanloop naar de romantiek en zinderende erotiek.

Cijfer: 8,5

Martine d.d. 30-10-2013

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling