ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 15:56




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 mei 2012 20:16 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Wat een heerlijk boek! Rosalind vond ik in Bruid gezocht leuker, maar ze leek ook ouder. Dat valt hier mee en hier is ze nog steeds wel fantastisch. Het boek begint leuk. Nicolas komt ook direct binnenvallen. Wat een vent zeg! Jammie!
Het boek gaat heerlijk door, veel scènes waar ze beiden in spelen (dat vind ik altijd het leukst) en gewoon een heerlijk woordgebruik. Alles wordt vlotjes omschreven.
Praktisch geen erotiek, maar Parker maakt dat goed met humor en zwijmelen.

Maar dat einde hè? Wat jammer, wat jammer! Afgeraffeld aanzoek, onzekerheden van Nicolas komen niet zo goed uit de verf.
Het einde had nog wel 10 pagina's langer gekund.

Verder een heel leuk boek. Jammer dat ik het uit heb.

Cijfer: 8,5

Alicia d.d. 24-02-2012

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De stijl van Parker spreekt me wel aan, leuke humor en daar hou ik van.
Nicholas is echt 'my type of guy', hij weet precies hoe hij een vrouw om z'n vingers kan winden.
De erotiek komt eigenlijk pas vrij laat in het boek, als je het bijna uit hebt. Maar gek genoeg mis je het niet echt.
Zeker jammer dat niet wat dieper wordt ingegaan op de angst van Nicholas om van iemand te houden.
Maar Rosalind is echt een prachtvrouw, daar moet je wel verliefd op worden!

Beoordeling: 8

Mirjan d.d. 26-06-2012

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Omdat lady Rosalind in gevaar is geschaakt te worden vanwege een weddenschap, wordt Nicholas Kincaid door haar broer ingehuurd om haar te bewaken. Daar beiden al enkele jaren heimelijk verliefd zijn op elkaar, heeft Nicholas het moeilijk om afstand te bewaren. Rosalind wil immers net het tegengestelde.
Dit verhaal speelt zich ongeveer gelijktijdig af met deel 2 (CL 883) van deze reeks. Het is een vlot verhaal, met de nodige humor. Erotiek is er wat weinig, dat mocht wel wat meer. De personages draaien steeds om elkaar heen, doen we het of doen we het niet? Het is vooral Rosalind die wel wil en Nicholas die de boot afhoudt. Toch zijn er genoeg romantische momenten.
Net zoals Alicia vond ik het einde ook niet zo denderend, dat mocht wat uitgebreider.

Cijfer: 8

Martine d.d. 30-10-2013

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling