ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 17:22




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 16 feb 2009 19:37 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Geweldig, echt een supergoed boekje!

Jane Smith klimt stiekem aan boord van het jachtschip van de rijke Jake Dominic. Ze is activiste en ze wil schade aanrichten met verf en rookbommen. Ze wordt onderschept en krijgt van hem taakstraf. Natuurlijk krijgt ze veel te zwaar werk. Uiteindelijk krijgt ze ander werk: ze gaat van dekschrobber naar keukenhulp.
Jane is al snel verliefd op Jake Dominic. Hij wil alleen niks met haar te maken hebben. Hij nodigt mooie vrouwen uit op zijn schip. Probeert op de meest harde en gemene manieren Jane af te schrikken.
Dan neemt hij haar als zijn maîtresse en denkt haar daarmee ook af te schrikken, maar Jane is hopeloos verliefd en koestert elk moment met hem.

Jake heeft echt een probleem (met zichzelf). Hij weet dat hij van Jane houdt, maar is hij wel de goede voor haar? Hij uit zich op de meest mogelijke rotte manieren, maar hij krijgt haar er niet onder. Hij raakt haar gewoon niet kwijt!
Maar als Jane hem ineens dan toch verlaat, is hij bang en hoopt dat ze toch maar bij hem blijft. Is het al niet te laat?

Mijn beoordeling: een dikke 9!

Ik had het helemaal niet verwacht, maar het was zo'n leuk boekje! Een goed verhaal! Wel heel hard zoals Jake tegen Jane is, al is zij niet te raken! Zelfs in bed is hij heel, heel gemeen en hard!
(Hij verkracht haar niet hoor, maar hij probeert haar met sex ook te onderdrukken zeg maar). Dit verbaasde me zo in dit boekje! Beetje psychologisch zeg maar. Echt TOP!

Daniëlle d.d. 15-07-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb ook echt van dit boekje genoten. Ik ben nog steeds blij dat ik enkele jaren geleden heb ontdekt dat er ook uitgaven van Iris binnen deze reeks waren. Hetzelfde geldt trouwens voor Sandra Brown.

Ialea d.d. 16-07-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling