ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 17:31




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 15:54 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Erg leuk boek over de Saksische vrouw Gisela en haar Frankische overheerser Rutgar. Rutgar is een echte vechtersbaas, doch rechtvaardig voor zijn mensen. Hij wordt dan al snel geaccepteerd als leider. Hij kiest Gisela als zijn metgezellin. Ze voelen veel passie voor elkaar.
De dialogen zijn goed, Rutgar heeft een goed gevoel voor zelfspot, erotiek is goed. De band tussen Rutgar en Gisela wordt goed beschreven. De hoofdpersonen staan echt centraal in het boek. Leuke ontwikkelingen en intriges en een heus heksenproces.

Beoordeling: Erg goed (cijfer 9).

Saskia d.d. 24-03-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb deze ook in één ruk uit gelezen. Heerlijk boekje!

Cijfer: 9

Ellen d.d. 30-01-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik kan het alleen maar met jullie eens zijn!
Het verhaal speelt zich af in de tijd dat de Frankische Karel de Grote heerste over de Saksen. Rutgar is een van diens krijgsheren en hij krijgt Ardun toegewezen. De Saksische Gisela is de dochter van een heks, maar zelf heeft ze alleen visioenen en is ze zeer bedreven in de geneeskunst. Ook is ze de bastaarddochter van de overleden heer van Ardun. Rutgar en Gisela worden al gauw minnaars.

Fascinerend verhaal doorspekt met hekserij en zwaardgevechten, sterke hoofdpersonages, interessante nevenpersonages en mooie erotische scènes. Het verhaal kent een spannende ontknoping en krijgt zo een fantastisch einde.

Cijfer: 8,5

Martine d.d. 20-03-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het boekje wat minder.
Het was wel leuk geschreven, maar er gebeurde mij iets te veel achter elkaar.

Mijn cijfer is dan ook een 7.

Denise d.d. 04-08-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling