ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 11:06




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 11 feb 2009 20:38 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Zucht.....dit vond ik weer een ouderwetse supergoede regency roman.
Alles klopte gewoon. Dit zou ook een prima HC zijn geweest.

Miranda is echt een supervrouw. Ze maakt Devin helemaal gek maar uiteindelijk komt ze als overwinnaar uit de bus. Devin is een ontzettende rokkenjager die toch zijn zachte en goede kanten blijkt te hebben.

Ik heb echt gelachen om de dialogen tussen Miranda en Devin. Maar ook hoe bijvoorbeeld Miranda zijn maîtresse op haar nummer zet. Heerlijk. En alles en iedereen lijkt wel in het liefdescomplot te zitten. De erotiek is goed maar niet overdreven (het blijft een harlequin en die zijn wat braver dan de CL).

Ook de spanning is aanwezig. Je wordt twee keer op een zijspoor gezet maar de uiteindelijke ontknoping verwacht je helemaal niet.

Ik vond het echt een dikke 9!

Saskia d.d. 22-07-2006

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb deze net uitgelezen en ik vind het een prachtig boek.
Ik kan niet wachten op de vervolgdelen!

Tamara d.d. 31-07-2006

---------------------------------------------------------------------------------------------

Dit boekje was echt geweldig. Ik heb het boekje in 1 dag uitgelezen.

Miranda is een vrouw naar mijn hart, want die heeeft lekker veel pit, Devin ook wel maar die laat zich iets te veel door zijn maîtresse beïnvloeden. Zij zegt dat hij met Mirande moet trouwen en dat doet hij. Hij laat zich toch iets te veel sturen.
Je krijgt al gelijk een hekel aan Leona als ze in het boek voorkomt. Ik vind altijd jammer als de held sex heeft met een ander ook al is het voordat hij zijn verloofde leert kennen.

Het plot had ik echt niet verwacht, ik was echt verrast toen ik het las. Het komt niet vaak voor dat het helemaal anders is dan je verwacht.

Romantiek vond ik genoeg.
Spanning niet echt.

Cijfer: 9

(Jocelyn) d.d. 26-03-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Zalig verhaal, ik heb er echt van genoten.
Hij is een echte heerlijke vent, en zij is een pittige rechtdoor zee, geweldige vrouw.
Even irritant dat hij zijn maîtresse niet direct wil opgeven, maar dat wordt wel weer goed gemaakt in het vervolg van het verhaal.

Beoordeling: 8,5

Nicole 3 d.d. 26-03-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik sluit me aan bij de rest!

Een superboek met een superheldin!!

Maaike d.d. 26-03-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------

Een heel goed boek!
Hoe de koppige, zelfzekere en ‘arrogante’ Miranda hem weerwoord biedt... Eindelijk eens een heldin die me van begin tot het einde kon boeien! Ze sprong er echt uit!
Heel humoristisch in het begin. Ik heb zelfs een paar keer luidop moeten lachen!
Hoe ze niks anders wil dan complete overgave (trouw) van zijn kant en hoe hij beseft dat zij de enige is voor hem...
Er waren ook nog twee andere plotten in het verhaal, waarvan ik het ene wel een beetje vergezocht vond, maar bon, het stoorde niet zo erg...
Ik had graag nog een beetje meer geweten over Rachel, de zus van Devin. Misschien volgt dit nog in een ander verhaal?
Ook de maîtresse krijgt een grote rol toebedeeld deze keer, maar heel leuk hoe Miranda, ondanks haar onzekerheid, haar op haar plaats zet...
Ook genoeg erotiek, veel humor en wat detective...
Het eerste boek (dacht ik ) dat ik van Candace Camp gelezen heb, maar er zullen er zeker nog volgen!
Very entertaining!

Ladybug d.d. 21-04-2009

---------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling