ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 23:01




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Een voorjaarsboeket
BerichtGeplaatst: 11 dec 2008 00:57 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Verhaal 1 Zandkastelen - Janet Dailey (hedendaags)
Beoordeling: aardig: een leuk verhaal en daar is ook alles mee gezegd. Er zijn bouquetreeks boekjes die nog interessanter zijn!

Verhaal 2: Kalverliefde? - Debbie McComber (hedendaags)
Beoordeling: aardig: al een iets beter verhaal, had een bouquet kunnen zijn.

Verhaal 3: Met de wind mee - Rebecca Brandewyne (tijdreis)
Dit verhaal speelt zich vooral in de tijd van Billy the Kid af. Leuk verhaal, spannend, genoeg erotiek en romantiek. Enige minpunt: een verhaal met heel veel personages, die weer tot een bepaalde groep horen (wie sluit zich bij wie aan). Daar heb ik een beetje overheen gelezen.
Beoordeling: aardig tot goed

Verhaal 4: Gevaarlijke ontmoeting - Jo Beverley (historisch)
Zeer goed verhaal, ik ben blij dat dat verhaal als laatste was, ander vielen die andere nog meer tegen! Meisje dat veel leest, heeft een slaapkamer (van een tijdelijk gehuurd huis) dat sprekend lijkt op een kamer uit een boek dat ze gelezen heeft. Er blijkt een geheime deur in die kamer te zitten die in het huis ernaast uitkomt!
Spannend verhaal, enige nadeel is dat zij pas 16 jaar is!
Weinig erotiek, maar het is een heel goed verhaal.
Beoordeling: heel goed

Monique d.d. 03-09-2006

-------------------------------------------------------------------------------------

Verhaal 1 Zandkastelen – Janet Dailey.
Dit is een hedendaags verhaal. Eerst twijfelde ik, het speelt zich af op een oude houten pier met carrousel die op instorten staat. Toen er over een aansteker gesproken werd begon ik te twijfelen, wanneer zijn die dingen uitgevonden?? Op het einde toen er over moderniseren gesproken werd met videospelletjes, ja dat liegt er niet om! CIjfer: 5

Verhaal 2 Kalverliefde – Debbie Macomber.
Wederom een hedendaags verhaal, net zoals het vorige over twee mensen die in hun jeugd verliefd waren en elkaar jaren later weer herontdekken. CIjfer: 6

Verhaal 3 Met de wind mee – Rebecca Brandewyne.
Dit is een tijdreisverhaal. Elizabeth komt na het bekijken van een film (tijdens een storm) over Billy the Kid en diens bende bij hen terecht. Haar droom over een leven in die tijd met Chaingo, een van de bendeleden wordt werkelijkheid. In dit toch wel korte verhaal komt veel erotiek voor. Buiten dat, zijn er nog de vele doden die er vallen, meer valt er niet over te zeggen. CIjfer: 5

Verhaal 4 Gevaarlijke ontmoeting – Jo Beverley.
Dit is een historisch verhaal en gaat over de rijke Anna Featherstone, slechts 16 jaar. Ze ontdekt een geheime deur in haar kamer die leidt naar het huis van Graaf Carne (14 jaar ouder). De relatie is niet voor de hand liggend, ik vond persoonlijk 16 jaar veel te jong en het kwam mij dus nogal onsmakelijk over, gelukkig alleen wat kussen, geen erotiek. Dit verhaal had van mij een 8 gekregen als Anna minstens 18 was geweest. Nu slechts een 6.

Algemeen totaal: 6

Martine d.d. 30-01-2012

-------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling