ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 23:25




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 17 okt 2012 15:13 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Callen kan het bij mij niet gauw verkeerd doen. Ze heeft een heerlijke manier van schrijven waardoor het gewoon als een trein leest. Haar personages zijn niet altijd heel kleurrijk, maar wel gezapig op een goede manier. Susanna is een heerlijke blauwkous, maar is natuurlijk niet zo keurig als ze zelf wil beweren. Leo (wat een verschrikkelijke naam) is de typische plezierzoeker, maar uiteraard zit daar ook meer achter. Snap je nu wat ik bedoel met niet zo kleurrijk? Je ziet dingen al van mijlen ver aankomen.
Het zoeken naar bewijs staat niet echt hoog in het vaandel, maar hun discussies maken al veel goed. Het begin van het boek loopt dan ook lekker, snel en goed, door. Pas wanneer er wat strubbelingen in het 'geluk' komen, gaat ook het boek naar beneden. Het einde is helaas niet zo goed uitgewerkt en ik heb zelfs een keer afkeuring laten blijken. Sommige dingen moet je gewoon niet doen.
Dat akelige bijsmaakje op het eind maakt dan ook dat ik niet heel enthousiast ben; dat einde had veel beter uitgewerkt moeten worden.

Het is overigens wel verstandig de andere twee delen ook te lezen. Die spelen gelijktijdig met dit boek en ze worden zo nu en dan wel genoemd.

Ik heb echt een katergevoel, dus ik geef het een 7.

Alicia d.d. 29-07-2012

---------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling