ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 20:30




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 15:50 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Het verhaal begint ijzersterk. Zij is echt geweldig! Ze heeft zoveel humor en kracht. Hij is iets minder krachtig, naar mijn mening. Maar wel erg charmant en oprecht bereidt haar uit de klauwen van haar oom en tante te helpen. Het enige wat ik jammer vond, is dat hij toch steeds naar andere vrouwen trok, hoewel er niets gebeurt, vond ik dat toch jammer.
Maar helaas, zoals zo vaak, stort het verhaal halverwege een beetje in. Of eigenlijk Izzy en daardoor verliest ze aan kracht en dat is echt jammer.
Het eerste deel van het verhaal, is helemaal mijn ding. Veel humor en veel vaart en het laatste deel is veel dramatischer. Hoewel alles natuurlijk goed komt, is het toch niet het einde wat ik graag had willen zien. Maar ja, je hebt het niet voor het zeggen. Weinig erotiek, veel avontuur, interessante bijrollen van Eric en Celia.

Mijn cijfer: een 9 voor het begin en een 5 voor het eind.
Het gemiddelde is dus een: 7

Maaike d.d. 17-04-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Als je houdt van originele heldinnen, knappe losbollen en bijfiguren die echt iets extra's aan het verhaal toevoegen moet je zeker dit verhaal lezen. Izzy Temple is een geweldige hoofdpersoon. Ik heb genoten van de manier waarop ze de degens kruist met alle 'slechte' personen.

Mijn beoordeling: heel goed.

Miriam d.d. 22-04-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik sluit me helemaal aan bij Maaike.
Het eerste gedeelte leest inderdaad heerlijk weg, maar vanaf het moment dat er eindelijk een beetje hartstocht is, nemen de hoofdpersonen meteen, op een onnodige manier, afstand van elkaar.
Hij die graag een verstandshuwelijk heeft en absoluut zijn oude leventje als vrijbuiter wil behouden en zij die absoluut niet wil trouwen en naar Amerika wil om daar onafhankelijk te zijn.

Dit duurt vrij lang en een paar hoofdstukken lang blijven ze maar om elkaar heen draaien met als gevolg dat in 2 hoofdstukken alles voor het eind nog goed moet komen.

Ik kan niet zeggen dat ik dit boekje slecht vind, want ik wilde wel door blijven lezen. Maar dat was eerder te danken aan de eerste 175 bladzijden... je wilt immers dan toch weten hoe het eindigt.

Miranda d.d. 09-07-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Het begin van het boek is inderdaad hilarisch. Hij ziet haar als een grijze mus, maar haar humor en scherpe tong vallen wél bij hem in de smaak. Ze willen allebei niet trouwen, maar hij heeft haar gecomprommiteerd. Ze spreken af dat ze zich verloven en vrienden blijven maar dat ze na een paar maanden uit elkaar gaan.

En dan gaat het mis, ze voelen steeds meer voor elkaar, maar blijven vasthouden aan het 'vrienden' zijn. Veel misverstanden, gekwetste gevoelens bla, bla,bla en dan in 1 hoofdstuk worden weer alle misverstanden opgelost. Hij vraagt haar "Waarom hou je niet van mij, Izzy?" Nou, misschien omdat je naar andere vrouwen bleef kijken, dat je een lomperik was, dat je je bezoop en de verkeerde dingen zij, dat je totaal niet romantisch was. Nog meer...?

Beoordeling: begin een 8 en het einde een 5.

Saskia d.d. 24-10-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Lord Eppingham belandt dronken in het verkeerde bed, dat van Izzy Temple. Ze worden door zijn vader gedwongen om te trouwen.
Isadora, Izzy, vindt Eppingham maar een rare voornaam en noemt hem Julian. Julian heeft een complexe persoonlijkheid. Hij is totaal liefdeloos opgevoed en zijn vader wil hem onterven.
Izzy brengt vrolijkheid en kleur in zijn leven. Als hij haar onbewust kwetst wil ze hem verlaten.

Het is een vrij goed verhaal. In het begin vrolijk en later zwartgallig. Er zijn mooie bijrollen en genoeg erotiek.

Beoordeling: 7,5

Martine d.d. 15-02-2010

----------------------------------------------------------------------------------

Ik ben het met Martine eens: naar het einde toe wordt het somber.

Ik geef 'm ook een 7,5.

Serath d.d. 24-2-2010

----------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling