ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 20:09




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: HQ 51 - Op hoge zeeën
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 21:50 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Tjsa, wat zal ik hier over zeggen... Ik heb genoten van dit boekje, al zitten er toch een paar maartjes aan vast.
Op de karakters heb ik niets aan te merken. Hij is gewoon fantastisch, arrogant, koppig, onuitstaanbaar en toch op het eind heel lief. Zij is ook koppig, eigenzinnig, en toch niet bang om haar gevoelens te uiten.
Nu dus de "maartjes":
1. Ik heb geen idee hoe oud ze is. De ene keer denk ik dat ze midden twintig is, en dan lees ik weer dat ze net kindaf is.... De ene keer noemt het boek haar een meisje (ukkie) en dan weer vrouw... Ik weet het niet meer, hoor.
2. Het gaat te snel. Snel als in, na 1 ontmoeting zijn ze hotel de botel op elkaar, na 4 maanden zien ze elkaar weer, trouwen binnen een week, nadat ze op dag 2 van de ontmoeting met elkaar naar bed gaan, en na 1 dag getrouwd te zijn komt hij achter haar geheim en haat hij haar. En niet zo'n klein beetje ook.
Voor iedereen die het boek nog gaat lezen verklap ik verder niets, alleen dat ik vind dat zijn reactie onterecht is, en ik dus vanaf dat moment tenenkrommend aan het lezen was. Niet omdat het zo'n slecht verhaal is (integendeel!!), maar omdat de held vanaf dat moment onuitstaanbaar is, heerlijk vind ik dat ;-).

Mijn cijfer: Al met al denk ik dat ik voor het cijfer 7,5 ga. Had het hele hofmaken en verliefd worden iets langer geduurd én was duidelijk hoe oud ze was, was het zeker een 8,5 of een 9 geweest.

Nol d.d. 08-10-2004

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bleeh, weer een vreselijk boek van deze schrijfster. Het begin is erg veelbelovend met een dochter van een piraat en een sterke en knappe man die haar veroverd. Maar op het moment dat Stuart erachter komt dat zij de dochter is van de man die verantwoordelijk is voor de dood van zijn broer, wil hij niets meer met haar te maken hebben. De rest van het boek houdt hij afstand, scheld haar de huid vol en is een enorme hork. Zij jammert maar een beetje en heeft absoluut geen pit. In het laatste hoofdstuk is hij zo vriendelijk om haar te vergeven maar op een tenenkrommende manier. Als ik de dochter van een piraat was geweest had ik hem al lang gekielhaald!

Beoordeling: 4

Saskia d.d. 23-04-2009

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling