ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 13:56




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Cameo 73 - De belofte
BerichtGeplaatst: 27 nov 2008 17:11 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Een leuk verhaal. In het begin vroeg ik me af of de stuntelige manier van schrijven was veroorzaakt door de schrijfster of door de vertaalster, maar het ging al snel de betere kant op. Het middendeel van het verhaal is dan wel goed, maar het einde wordt vreselijk zoetsappig (al moet ik dan ook wel weer eerlijk bekennen dat ik wel tranen in m'n ogen kreeg ). De held is wel leuk, maar zij is een beetje een tutje. Wanneer ze in opstand komt is dat meestal om de verkeerde redenen. Ze heeft veel weg van een klein kind dat de hele tijd verzorgd en vertroeteld dient te worden. Al met al is het wel een romantisch verhaal en gewoon een leuk boekje om te lezen.

Mijn cijfer: 6,5

Petra d.d. 28-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit verhaal vond ik best zielig, maar het boekje zelf was leuk. Het meisje is alleen op de wereld met haar 2 bedienden, een vriend van haar broer helpt haar met alles, ze worden verliefd, doen allebei moeilijk en dat meisje kan best een kreng zijn, tot slot: GOED Boek!!
Ik geloof dat ik gek word op boekjes met Texanen erin, die stoere cowboy's zitten in mijn gedachten geprent!

Mijn cijfer: 7+

Hannie d.d. 10-06-2004


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling