ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 16:58




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 13:39 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Zij is heel grappig zelfverzekerd en hij laat haar gemoedelijk over zich heenkomen. Hij had wat scherper kunnen zijn, maar al met al een heel leuk boek om te lezen.

Petra d.d. 30-06-2003

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heel flauw. Moeizame pogingen tot hartstochtelijke scenes, maar het blijft bij pogingen. Soms erg saai en moest echt doorzetten om het helemaal ten einde te lezen. Het slot werd dan toch nog een beetje spannend.

Mijn cijfer: 5

Frenia d.d. 11-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nou, nou, nou, ik heb me er doorheen geworsteld gewoon.
Het verhaal op zich zou goed zijn geweest... als het beter geschreven was!!
Soms werd het gewoon echt saai. Heel veel bla bla bla, langdradig en geen spanning, totaal niets! Nou op het laatst ja, een beetje laat.
Ik vond dit echt helemaal niks.

Mijn cijfer: 5

Daniëlle d.d. 29-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het begin en einde van het boek erg leuk maar het middenstuk was erg saai. De manier waarop ze elkaar leren kennen en uiteindelijk trouwen was erg onderhoudend. Dan komt er een erg gezapige speurtocht naar een spion en Violette en Trevor die helemaal niet met elkaar praten (niet over die dingen die er echt toe doen in ieder geval). De ontknoping is wel weer leuk. Op de laatste bladzijde blijkt Trevor toch van Violette te houden en toen blies de olifant met z`n lange snuit het verhaaltje uit.

Erotiek: Mwoah.
Bijfiguren: De broer van Violette is een schatje.
Violette en Trevor: Zij is altijd erg timide geweest maar hunkerde eigenlijk naar avontuur, als ze Trevor ontmoet komt ze helemaal los. Trevor is een schatje maar erg toegeeflijk.
Spanning: Van begin tot einde zijn ze op zoek naar Le Corbeau (de raaf).
Beoordeling: redelijk (cijfer 7)

Saskia d.d. 22-10-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lady Violette Rochelle is een ware schoonheid en gewend het heft in eigen handen te nemen. Als ze het pad kruist van voormalig kapitein Trevor Dane, is ze bereid zijn reputatie te redden door met hem te trouwen.
Dane is in ongenade gevallen en valselijk beschuldigd. Samen met Violette proberen ze zijn naam in ere te herstellen.
Het was een redelijk goed verhaal, met veel intrige en wat spanning. Erotiek was er wat weinig. Ik ergerde me aan het veelvuldig gebruik van de uitdrukking ‘uit de aard der zaak’. De foto op de cover is misleidend, het verhaal speelt zich volledig aan land af.

Cijfer: 7,5

Martine d.d. 02-04-2012

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling