ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 19 maart 2024 10:19




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 27 nov 2008 16:32 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Wat heb ik lekker zitten genieten van dit boekje! Vooral de relatie tussen Sabrina en Dallas is erg leuk; eerlijk, spontaan, liefdevol en humoristisch.
Sabrina kan af en toe onverwachts heerlijk uit de hoek komen en Dallas (alsook de lezer) staat regelmatig versteld van haar gedrag en uitspraken.
De relatie van Sabrina met haar stiefbroer wordt ook prachtig weergegeven, maar haar gedrag ten opzichte van haar stiefmoeder is nogal slaafs en druist in tegen haar karaktertype. De stiefmoeder is dan ook compleet van lotjegetikt, maar dat schijnt niemand ooit te zijn opgevallen.
Wat ik wel jammer vond was dat de 'kapstok' van het verhaal de beruchte Jack the Ripper is. Deze rode draad stoort bij de romantische verwikkelingen tussen Sabrina en Dallas en de luchtige toon van het verhaal (het ritme klopt dus gewoon niet goed).

Al met al vond ik het een hartstikke leuk boekje en neigt hij het meeste naar Heel Goed, dus mijn cijfer een 8-.

Petra d.d. 27-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond de relatie en hoe die zich ontwikkelde tussen de hoofdpersonen ook lief en grappig. Ik deel eigenlijk jouw mening. De Jack de Ripper verhaallijn in het boekje vond ik een beetje wazig en niet echt leuk, vooral ook door het einde.

Mijn cijfer: 7,5

Maaike d.d. 09-03-2005


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 18 maart 2010 11:58 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
[quote="Hélène"]Wat heb ik lekker zitten genieten van dit boekje! Vooral de relatie tussen Sabrina en Dallas is erg leuk; eerlijk, spontaan, liefdevol en humoristisch.
Sabrina kan af en toe onverwachts heerlijk uit de hoek komen en Dallas (alsook de lezer) staat regelmatig versteld van haar gedrag en uitspraken.
De relatie van Sabrina met haar stiefbroer wordt ook prachtig weergegeven, maar haar gedrag ten opzichte van haar stiefmoeder is nogal slaafs en druist in tegen haar karaktertype. De stiefmoeder is dan ook compleet van lotjegetikt, maar dat schijnt niemand ooit te zijn opgevallen.
Wat ik wel jammer vond was dat de 'kapstok' van het verhaal de beruchte Jack the Ripper is. Deze rode draad stoort bij de romantische verwikkelingen tussen Sabrina en Dallas en de luchtige toon van het verhaal (het ritme klopt dus gewoon niet goed).

Al met al vond ik het een hartstikke leuk boekje en neigt hij het meeste naar Heel Goed, dus mijn cijfer een 8-.

Petra d.d. 27-02-2005

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond de relatie en hoe die zich ontwikkelde tussen de hoofdpersonen ook lief en grappig. Ik deel eigenlijk jouw mening. De Jack de Ripper verhaallijn in het boekje vond ik een beetje wazig en niet echt leuk, vooral ook door het einde.

Mijn cijfer: 7,5

Maaike d.d. 09-03-2005

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb genoten van dit verhaal, de roman tussen Dallas en Sabrina is heel mooi. Twee erg leuke karakters en mooie passie.
Haar stiefmoeder en stiefbroer hebben een grote rol in dit verhaal.
Onverwacht rommelig eind, met een leuke verassing.

Beoordeling: 8

Nicole d.d. 25-10-2009

-------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling