ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 20:02




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 13:33 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Leuke hoofdpersonen: Reed is van buiten een koude man, maar in zijn hart is hij warm en liefdevol, al denkt hijzelf van niet. Chastity is een vrouw die bang is om wat te doen omdat ze als kind heeft geleerd geen affectie te tonen.
Leuke relatie tussen hoofdpersonen: Ze zijn soms allebei koppig, maar hun relatie is erg leuk. Ze zijn allebei bang om hun gevoelens te tonen en van binnen houden ze van elkaar. Aleen tja...de angst het te tonen....
Knetterende dialogen: Ze hebben nogal wat woorden met elkaar en dat is wel grappig... de knetterende dialogen komen er zeker wel in voor. ( ik weet niet wat jullie eronder verstaan maar ikzelf denk het zo).
Spanning: Mwah.... Niet echt, wel eventjes toen Reed gewond raakte maar verder niet echt.
Humor: Er zijn wel stukjes waarbij je je in een deuk lacht. Mijn moeder dacht zelfs dat ik gek was geworden.
Erotiek: Het komt er niet in voor, alleen dat ze elkaar aanraken en kussen, verder dan dat gaan ze niet. Oja dit was ik vergeten, 't komt er wel in voor dat ze de liefde bedrijven, maar niet zoals je het leest bv dat ze elkaar aanraken dan zus en zo... niet in details.
Origineel verhaal: Ik heb nooit iets gelezen over verdwenen tweelingen die erfgenaam zijn en dan nog eentje doodgaat blablabla. Wel origineel dus in mijn ogen.
Leuke bijfiguren: De kinderen waren helemaal geweldig, de kleine Rebekah was zoo lief dat ik er helemaal weg van was!!

Hannie d.d. 28-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik weet 't niet hoor, maar 't verhaal loopt gewoon niet echt lekker, de dialogen kan ik niet echt volgen.... Misschien in een herkansing??

Nol d.d. 31-01-2005

---------------------------------------------------------------------------------------------
Ik vond dit een leuk verhaal, dus misschien toch nog maar lezen, Nol?
Hij is echt grappig, een beetje spannend en soms lief ontroerend.

Maryen d.d. 10-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb deze gelezen in de tijd dat het forum plat lag en om nou te zeggen dat het een goede afleiding was.... Nee, dus.
Ik vond vooral de relatie met de kinderen leuk en ook de relatie tussen de hoofdrolspelers was wel aardig. Het verhaal is echter nogal rommelig, niet spannend en weer zo'n jammerlijke krankzinnige die de boel komt verzieken.

Mijn cijfer: 5

Petra d.d. 11-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een aardig boek. Chastidy en Reed hebben allebei drie maanden om te bewijzen wie erfgenaam is van Sunnyledge. In plaats van tegenstanders worden ze medestanders. Ze kunnen niet van elkaar afblijven.
Ik vond de gestoorde dame in het verhaal wel wat vergezocht, maar ach, het hield de spanning er ook in. De kinderen zijn hartverwarmend. Leuke dialogen en humor.

Beoordeling: redelijk tot goed (cijfer 7)

Saskia, d.d. 23-09-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het was best een aangenaam verhaal, met goede dialogen. Zowel Chastity Somers als Reed Gilbride maken beiden aanspraak op kasteel Sunnyledge. Samen met de vier kinderen die onder hoede staan van Chastity, vormen ze al snel een hecht gezinnetje. Reed, die absoluut niet met kinderen om kan gaan, heeft plots vier kleine deugnieten om zich heen en voordat hij het beseft, is hij van hen gaan houden.
Er is ook wat humor aanwezig in het verhaal. Erotiek is ver te zoeken. Het wordt spannend als Reeds leven in gevaar blijkt. Helaas heeft Chastity een aantal dingen geheim gehouden voor Reed en hij besluit hun te verlaten.
Dit verhaal is het derde deel uit de Rogues reeks, (Reed komt ook even voor in CL 466), maar dit is nergens te merken. Er komt geen enkel ander personage uit het andere deel in voor en is dus eigenlijk een op zichzelf staand verhaal.

Cijfer: 7

Martine d.d. 27-02-2011

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling