ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 14:56




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 20:07 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Afschuwelijk, wat een boekje. Ik kreeg mezelf niet zover om het uit te lezen. Saai, saai en nog eens saai. Zijne en hare doorluchtigheden hebben totaal geen noten op hun zang. Zij vindt alles goed als ze maar kan schilderen, nou ja!! We zijn wel beter gewend!!

Mijn cijfer: 4 omdat ik pagina 198 gehaald heb!!!

Monique d.d. 05-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Goh, echt zo erg? Ik vond het wel een goed boekje, dit staat in mijn database: 'Het is een leuk verhaal, zij is wel wat tam. Maar de relatie tussen de twee is wel leuk.'

Mijn oordeel was: Goed, dus ongeveer een 7.

Petra d.d. 05-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Twee fantastische hoofdpersonages! De aanslagen vond ik een beetje overdreven, karikaturaal voorgesteld, net zoals de ontknoping. Een leuk einde en de liefde tussen de twee hoofdpersonages is echt te voelen.

Mijn cijfer: 7+

Sara d.d. 06-07-2005

--------------------------------------------------------------------------------

1817. Anthony de Hertog van Cheviot trouwt met Sarah voor haar geld, Max, de vriend van Cheviot is jaloers op Sarah en wil haar vermoorden.

Meer gebeurd er eigenlijk niet in dit toch wel saaie boek. De weinige erotiek die erin voor komt, komt nogal klinisch over. Het nevenpersonage Max is de enige die nog een beetje leven in de brouwerij brengt.

Mijn cijfer: 6

Martine d.d. 01-06-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Het verhaal doet mij een beetje denken aan CL 760 Onbetaalbare liefde. Heer van adel zoekt een rijke erfgename om mee te trouwen. Het begin lijkt een beetje op de Pride and prejudice scène. De heer komt langsrijden te paard. Alleen leest Sarah niet maar schildert zij. En zijn er vooroordelen.
Het verhaal is goed (er staan wat taalfouten in wat mij meer opviel dan bij andere boekjes).
Ze gaan na hun huwelijk langs alle huizen van de hertog en leren elkaar zo beter kennen.

Jammer dat wij al weten wie de dader is die het op Sarah heeft voorzien. Het zou iedereen namelijk kunnen zijn, zelfs de hertog zelf.

Cijfer:7

Zeemeermin d.d. 06-04-2009

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling