ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 19:59




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 704 - Dichter bij jou
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 20:37 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Adam Hawksmore, graaf van Kerrick, wordt valselijk beschuldigd van verraad. Hij weet te ontsnappen naar zijn landgoed en via een geheime gang komt hij in zijn slaapkamer. De schrik is groot als hij Rebecca Marche in zijn bed vindt. Hij heeft haar jaren niet gezien en ze is van kind uitgegroeid tot een mooie vrouw. Ze besluit hem te helpen om zijn onschuld te bewijzen. Als dichter verkleed gaat hij mee naar Londen om de echte verrader te ontmaskeren.

Het gegeven is leuk en Rebecca is echt geweldig. Koppig, pittig en sensueel. Helaas komt Adam niet helemaal uit de verf. Ik snap wel waarom hij zijn gevoelens niet durft te tonen, maar hij klaagt alleen maar over Rebecca’s gedrag. Ze beleven spannende avonturen en er is redelijk wat erotiek. De ouders en tante van Rebecca zijn schatjes. De scènes waarin Adam een nichterige dichter moet spelen zijn grappig.

Beoordeling: redelijk tot goed, cijfer 8

Saskia d.d. 26-01-2008

------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het boek ook gelezen en kan me helemaal vinden in je kritiek op Adam. Soms vond ik het zelfs storend. Mijn beoordeling: klein zeventje.

Malika d.d. 26-0-2008

------------------------------------------------------------------------------------------

Een mooi verhaal met veel humor. Zeker leuke momenten met de vader van Rebecca.
Ik zou graag een vervolgverhaal over Macdonald Archer willen lezen (de beste vriend van Adam)

Beoordeling: 8+

PS. Tijdens de liefdeverklaring:
Op haar onderlip bijtend zei Becca: "DRIE kleine woordjes zijn genoeg". Adam nam haar gezicht in zijn handen en zei: "Rebecca Marche IK HOU VAN JE!".

Nou is mijn Engels niet zo heel erg goed, maar degene die dit boekje vertaald heeft, had dit toch kunnen aanpassen ...

Nicole d.d. 28-08-2008

------------------------------------------------------------------------------------------

Graaf Adam Hawksmore wordt ten onrechte van verraad beschuldigd. Hij krijgt de hulp van Lady Rebecca Marche die al jaren verliefd op hem is. Ze bedenken een plan om de echte verrader te ontmaskeren. Adam moet zich hiervoor transformeren in een dichter.

Het is een zeer boeiend verhaal, dat je vanaf het begin intrigeert. Rebecca en Adam zijn hemels samen. Adam die een dichter probeert te zijn is grappig beschreven. Rebecca is een feministe geworden nadat Adam haar vroeger heeft afgewezen.
Als nevenpersonage is er Macdonald Archer die in het tweede deel van deze reeks aan bod komt (CL 440), hij is onmisbaar bij het zoeken naar de verrader.
Ook de ouders en tante van Rebecca komen aan bod, ze zijn allen zeer ruimdenkend. Erotiek komt ook genoeg aan bod.

Cijfer: 8,5

Martine d.d. 16-04-2012

------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling