ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 22:46




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 465 - Ruwe diamant
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 20:43 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Haar verliefdheid druipt zowat vanaf de eerste bladzijde van het papier af. Het verhaal vervalt veel in herhalingen en haar tuttigheid doet je af en toe je tenen krommen. Hij is echter erg leuk en doet zijn uiterste best om haar van haar tuttigheid af te helpen (en dat lukt uiteindelijk best aardig). De erotiek komt volop aan bod, maar als ik haar was geweest had ik hem al 100 bladzijden eerder bij z'n haren gegrepen en gezegd: Now you finish what you started (als u begrijpt wat ik bedoel).
Het einde van het boekje is werkelijk superromantisch (echt superhoog zucht- en zwijmelniveau) en dat maakt dit boekje dan toch weer erg bijzonder.

Mijn cijfer: 7,5

Petra d.d. 26-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit boekje was leuk.
Quinn is af en toe wel niet om uit te staan, maar toch wel een schatje.
Olivia geeft te snel toe, maar af en toe heeft ze ook wel behoorlijk pit.
Ergens aan het einde vond ik wel dat ze hem goed had teruggepakt... had echt zoiets van: you go girl!!
Was leuk om te lezen, boekje was snel uit.

Mijn cijfer: 8+

Hanieh d.d. 24-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Het verhaal speelt zich af in 1883 in Zuid-Afrika. Matthew Quinnlan, ‘Quinn’, een schoffie uit de Londense West End, heeft zich daar opgewerkt tot een betrouwbare diamantenvervoerder. Op weg terug naar ‘het gat’, de diamantvindplaats, treedt hij ook op als begeleider voor Olivia St. John, die van haar oom een pension geërfd heeft in het stadje.
De tocht belooft interessant te worden, Quinn eist immers als betaling voor zijn diensten elke dag een kus. Dat loopt natuurlijk uit de hand met enkele mooie romantische scènes tot gevolg. De erotiek zelf laat wel wat lang op zich wachten. Quinn vindt zichzelf niet goed genoeg voor Olivia en laat haar achter. Olivia heeft er een hele kluif aan hem van het tegendeel te overtuigen.
Het verhaal is goed geschreven met pittige dialogen, Olivia laat niet zomaar met zich sollen, ze is een sterk personage. Quinn is de ruwe bolster met de blanke pit.
Er zijn ook enkele spannende momenten.

Beoordeling: 7,5

Martine d.d. 22-06-2010

---------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling