ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 21:26




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 20:43 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Vooral de eerste helft ergerde ik me dood aan het suffe wicht. Hij is leuk, maar zij geeft amper tegengas. De 2e helft wordt pittiger, met name de passion.

Petra d.d. 09-01-2003

--------------------------------------------------------------------------------

Regina van Buren had een eigen pensionnetje in Merriad Falls in Amerika. Ze was voor het vrouwenkiesrecht en leidster van de lokale groepering. Jonathan Parker is een succesvol zakenman, die haar had uitgezocht om mee te trouwen. Natuurlijk stribbelde ze een beetje tegen, maar na een aantal welgemikte zoenen trouwen ze toch. Verder worden twee van Regina's vriendinnen en medestanders van het kiesrecht vermoord. Daar wil ze natuurlijk wat aan doen, maar Jonathan verbiedt het haar door zijn beschermingsdrang. Daar legt ze zich vrij gemakkelijk bij neer.
Het grootste gedeelte van het boek wordt gewijd aan de kussen die hij haar geeft. Dat zorgt ervoor dat de vaart eruit gaat. Iets minder bladzijden besteed aan de zoenen en meer aan het verhaal, had beslist geholpen. Echte vlotte dialogen zijn er niet, want ze voelen zich te veel tot elkaar aangetrokken. Er zit niet echt spanning in, ondanks de moorden. En ook zijn er geen onverwachte wendingen. Beetje rechttoe rechtaan verhaaltje, met een hoop erotische scenes. De titel vindt ik dus ook niet zo bij het verhaal passen.
Even denken of ik nog iets positiefs kan verzinnen: Hij heeft zilvergrijze ogen en hij schildert. Ook laat hij haar een andere kant van New York zien wanneer ze er op huwelijksreis zijn. Toch zijn dit maar kleine details in het verhaal. En de butler van Jonathan, Bisbee, komt erg leuk over. Ik zou er niks op tegen hebben als die ook de hoofdrol in een ander verhaal kreeg.

Mijn cijfer: 4.

Nathalie d.d. 23-04-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het vandaag uitgelezen en heb er wel lang over gedaan moet ik zeggen. Ik vind het niet zo’n geweldig boekje.

Ik geef het een 6,5.

Denise d.d. 12-10-2007

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling