ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 19:47




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 21:39 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Het komt geloof ik toch weer goed met CL. Een paar keer waren de beoordelingen boven de CL 500 niet al te best. Maar, zoals gezegd, dit boekje is erg leuk.
Briony, het wat preutse Quakermeisje, groeit uit tot een toch wel overweldigende en zelfverzekerde dame. Dat vindt vooral Hugh, de arrogante, egoïstische, jaloerse man.
Wat kunnen mannen toch ontzettend dom zijn, maar ook zo ontzettend lekker!
Ik had wat meer erotiek in dit boekje willen zien, maar ach, je kunt niet alles krijgen wat je hebben wilt!
Ik vond dit zeker geen miskoop!

Hanny d.d. 22-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Opzet van het verhaal was super, gewoon erg leuk om te lezen, maar de rest ......

Hannie d.d. 28-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

De beschrijving op de achterflap sprak me zeer aan en ook de (paar) beoordelingen waren gunstig, dus ik begon vol goede moed aan dit boekje. Wat een tegenvaller. Ik heb me er werkelijk doorheen moeten worstelen!
Briony wordt geroemd om haar eerlijkheid, maar dat vind ik alleszins meevallen (of in mijn geval: tegenvallen). Er is juist een hoop gelieg en achterhouden van gevoelens en waarheden, zodat er weer 'much to do about nothing' plaatsvindt. Humor, erotiek, knallende dialogen en een spannend verhaal hadden er nog iets van kunnen maken, maar helaas was dat (wat mij betreft) niet het geval en ontbeerde het boekje al deze ingrediënten.

Mijn cijfer: 4

Petra d.d. 06-12-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ja, dit is wel een geinig boekje. Society, echte dan!
Hugh wil met haar trouwen,.. dan toch uiteindelijk,.. en zij weer niet,..vanwege,...pricipes bla bla,.. En daardoor doet hij zijn uiterste best met van alles om haar te krijgen. Soms is hij wel een echte etterbak, maar dat maakt hij later dan weer ruimschoots goed! Zij is me wat te wispelturig en dat maakt haar wat soft.

Mijn cijfer: een dikke 8,...voor de gezellige sfeer en opmerkingen!

Ernestina d.d. 28-07-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling