ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 08:54




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 11:53 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Een heel goed boekje, maar ik had niets anders verwacht van Jo Beverly...
Enkele grappige scenes ook. St. Raven komt ook geregeld terug in haar andere boeken staat me voor.

Mijn cijfer: 8,5

Kenzo d.d. 30-06-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mijn mening over dit boekje volgens mijn dbase:
Zij hebben vanaf het begin een gelijkwaardige, vriendschappelijke relatie. Het aparte is dat ze het overal oneens en eens over zijn en dat ze beide toegeven dat er een grote aantrekkingskracht is, zelfs liefde, maar dat een relatie tussen hen onmogelijk is. Hun relatie met elkaar maakt dit boekje heel bijzonder.

Conclusie: Heel Goed, dus ook een 8,5 .

Petra d.d. 30-06-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mhmm... ik vond deze nu toch niet echt zoooo spetterend.
Vind dat hij niet zo mooi uit de verf komt als anders.
Wat beslist wel goed zat was de humor, niet echt slap gelegen, maar toch flink wat gelachen.
Mijn slechtste Jo Beverley tot nu toe.

Mijn cijfer: 7,5

Frenia d.d. 25-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben het met Frenia eens dat het niet het beste boekje van JB is. Hij was leuk, er zaten ook leuke stukken in.. maar echt super was het niet.

Mijn cijfer: 7,5

Annabel d.d. 13-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit ook een beregoede candlelight, alleen kreeg je er zo nu en dan wel rode oortjes van! Vond dit niet storend.

Mijn cijfer: toch wel een 8

Jaquelien d.d. 14-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is weer een geweldig boek van Jo Beverly
Dit boek hoort blijkbaar niet tot de serie De Rogues maar ik denk dat dit toch een deel er van is. Er wordt namelijk gesproken in dit boek over de markies van Arden, hertog van Belcraven. En die liefdesgeschiedenis wordt beschreven in CL 541. En Lord Crofton, de engerd in dit verhaal speelt ook een grote rol in CL 541.

Cressida Mandeville wordt ontvoerd/gered door Tristan Tregallows, de hertog van St.Raven. Hij werpt zich op als haar beschermheer en samen beleven ze een spannend avontuur. Hierdoor worden ze vrienden maar ook de aantrekkingskracht is erg aanwezig. Cressida is geen "hertoginmateriaal" en ze besluiten vrienden te blijven. Maar ja, de liefde laat zich natuurlijk niet tegenhouden........

Erg leuk boek, spanning en sensatie, geweldige bijfiguren die zeker bijdragen aan een happy-end. De dialogen zijn geweldig en er is de nodige portie humor. Cressida is een keurige dame maar ook erg nuchter en in voor avontuur. Tristan is de echte gentlemen en de meest begeerde vrijgezel van dat seizoen. Zucht...

Beoordeling: Supergoed (een 9)

Saskia d.d. 21-08-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ben het helemaal met je beoordeling eens.

Dreamer d.d. 24-08-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is al weer een tijd geleden dat ik hem heb gelezen, dus hij staat niet meer echt helder op mijn netvlies, maar hij staat in mijn gedachten genoteerd als goed en de moeite waard om nog een keer te lezen.

Soomi d.d. 24-08-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bij mij is het ook wel eventjes geleden. Maar ik weet nog dat ik het een hele leuk vond. Had zelf en 8,5 gegeven!

Andrea d.d. 25-08-2006


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling