ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 20:48




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 426 - Maskerade
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 11:48 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Bij het lezen dit boekje valt alles op zijn plaats. Een absolute topper!!

Mijn cijfer: 9,8

Priscilla d.d. 28-12-2003

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is deel 1 van de Malloren-verhalen. Vreemd genoeg het hoogste nummer, maar wel het eerste verhaal. Heerlijk verhaal, echt genieten geblazen. Sluit me aan bij Priscilla.

Mijn cijfer: 8

Petra d.d. 28-12-2003

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Helemaal met jullie eens!!! Volgens de site van Jo Beverley hebben we ze (deze familie Mallorans) nu allemaal gehad!.
Nu nog de "rakes" oftewel de groep vrienden genoemd in de boekjes 77, 160 en 355. Dit moeten er mijns inziens ook een stuk of 5 zijn. Moet ik nog nazoeken maar deze periode zo weinig tijd nietwaar Petra. Hopelijk wordt deze serie binnenkort vervolgd.

Mijn cijfer: 8

Gootje d.d. 29-12-2003

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zoveel mensen, zoveel meningen!
Ik vind het wel leuk om te zien dat iedereen een andere mening over een bepaald boek kan hebben. Ik heb dit boek net uit en vond het niet onaardig, maar een topper vond ik het ook niet. De "held" vond ik niet echt sterk en het verhaal wat vergezocht. Toch vond ik het niet onaardig. Beetje een moeilijk te beoordelen boek, maar misschien kan ik het beter op zijn waarde schatten als ik ooit de vervolgverhalen heb gelezen.
Toch wel leuk zo'n forum, met al die verschillende meningen.

Hélène d.d. 20-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een heel goed boekje, twee fantastische hoofdpersonages in een schitterend verhaal, voldoende ero, maar toch mis ik iets om het boekje een 9 te geven...

Mijn cijfer: 8,5

Frenia d.d. 17-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1761.
Alles wat een historische roman moet hebben. Een goed verhaal, leuke hoofdrolspelers, een echte held en een vrouw die niet op haar mondje is gevallen. Humor, erotiek, spannende intriges en leuke bijrollen.

Ik heb echt zitten schaterlachen om de maffe situaties als Chastity zich voordoet als man (wat Cyn al vanaf het eerste moment in de gaten heeft) en Cyn zich verkleedt als vrouw. Dit allemaal om hun achtervolgers af te schudden.

Beoordeling: Supergoed.

Saskia d.d. 11-08-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geweldig goed boekje. Heel veel humor. Chastity is een durfal en vastbesloten. Cyn is een man die moet vechten om zijn waardering in de familie te krijgen (De jongste telg in het gezin).
Het enige wat mij stoorde was, dat broerlief Rothgar de leiding nam in het oplossen van het dreigende gevaar.

Mijn beoordeling: 8,5.

Nicole d.d. 19-09-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling