ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 16:06




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 11:40 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Ja, het wordt een beetje saai, maar deze vond ik ook geweldig! Iets minder leuk verhaal dan deel 3, maar toch een hartstikke leuk boek. Hij is heerlijk, zij een beetje saai maar ontzettend eigengereid, wat haar toch ook weer leuk maakt. Het eerste gedeelte vond ik het beste. Aan het eind wordt het verhaal wat afgeraffeld, maar dat is verder niet storend. Kortom, ik heb er van genoten. Op naar het laatste deel!!!!!!

Hélène d.d. 29-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Helemaal mee eens! Ben op het moment alle pockets van Jo Beverly aan het lezen en kan niet anders zeggen dan dat deze dame weet waar ze over schrijft!! Zij schrijft echte TOPPERTJES!

Cleopatra d.d. 26-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Na "Iets ondeugends" was ik al bijna bang om aan dit boekje te beginnen, maar gelukkig heeft Brand een hoog kwijlgehalte ;-).
Het verhaal gaat meteen spetterend van start en zo gaat het ook een geruime tijd door. Hun romance is om bij weg te zwijmelen en vooral hij is Wauw! Leuke nevenpersonages ook! En een fijne start voor het volgende boekje (van Rothgar). Jammer dat het verhaal weer zwakker wordt nadat hij eindelijk weet wie zijn mysterieuze dame is. Vanaf dan vond ik het namelijk bijna saai te noemen en wordt er alleen nog maar geschreven om tot het einde nog een aantal pagina's te kunnen vullen...

Mijn cijfer: 7,5

Frenia d.d. 03-12-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Engeland 1762/1763.
Jo Beverly heeft een voorliefde voor gemaskerde sex. Alweer een etmaal vol passie waarin Brand Malloren niet weet wie hij liefheeft. Ik vond het een erg leuk en origineel verhaal tot het moment dat Brand erachter komt wie zijn mysterieuze dame is. Dan moet er echt een einde aan gebreid worden en de spanning en snelheid is totaal uit het verhaal.

Beoordeling: Redelijk.

Saskia d.d. 11-08-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Weer een zalig boekje om te lezen. Een heel goed apart verhaal. Leest heerlijk weg. Wel staat een masker weer centraal.
De humor vind ik matig, de erotiek is goed.
Mijn beoordeling: een 8.

Nicole d.d. 05-10-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling