ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 23:41




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 275 - Zwarte magie
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 11:38 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Net als eigelijk alle pockets die ik van haar heb gelezen is ook deze pocket weer GEWELDIG! Er zit een magisch element in dat iets wat vergezocht is, maar is helemaal niet storend omdat het ruimschoots goed gemaakt wordt door een flinke dosis (sexuele) spanning en een heerlijke vent. Kortom, las het boek uit met een glimlach!

Cleopatra d.d. 26-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

In mijn dbase staat hier niet zo veel over, behalve dat ik hem heel goed vond en dat ik hem zeer humoristisch vond.
Uit m'n hoofd weet ik nog dat ik hele scene's voor me zag; vooral hij met z'n rare gewoontes en z'n vreemde dieren. Inderdaad een heerlijk boekje. En hij is zo'n schatje!

Mijn cijfer: 8+

Petra d.d. 26-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Boek gaat over Meg Gillingham en de graaf van Saxonhurst. De magie in het boek vond ik een beetje onwerkelijk maar wel leuk gevonden. Ik vond hem helemaal geweldig, lekker excentriek en super sensueel. Meg stond haar mannetje, is alleen een beetje eigenwijs. Ze vertrouwt hem haar geheimen niet toe waardoor ze uiteraard in de problemen komt maar hij is daarna zooooo super lief voor haar. Smelt...
Erotiek: In het hele boek is de sensuele spanning aanwezig.
Bijfiguren: Het personeel van de graaf is leuk en de dieren zijn hilarisch.
Humor: Goed aanwezig
Beoordeling: Goed (cijfer 8)

Saskia d.d. 22-11-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja dit boek van ik ook goed.
Hoewel ik er niet zoveel meer van weet heb zeker genoten van het boek dat weet ik nog
Voor mij een 8 waard.

Heidi d.d. 22-11-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een boekje waar veel humor in zit. Ik vond hem in een woord geweldig! Meg doet een wens bij een magisch beeld en even later wordt ze ten huwelijk gevraagd door Sax. Wat een heerlijke vent is Sax toch, hij heeft absoluut zijn eigenaardigheden maar die maken hem juist zo leuk.
Het verhaal is leuk, niet echt spannend maar dat wordt goed gemaakt door de sexuele spanning die tussen beide hangt.

Mijn cijfer: 8,5

Mascha d.d. 21-02-2007


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling