ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 23:28




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 15 maart 2010 14:04 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Is onderdeel van de Rogues-serie maar is wel goed los te lezen. Er worden wel veel van de Rogues in genoemd maar deze spelen geen belangrijke rol in het verhaal.

Ik vond het best een leuk boek. Ik vind de Roguesserie van haar over het algemeen waardeloos, maar deze vond ik nog wel een 7,5 waard.

Ik vond het alleen jammer dat de, in het begin, vastomlijnde plannen van Darien later in het verhaal helemaal op losse schroeven komen te staan. Wie nou verantwoordelijk is voor de pesterijen aan het adres van Darien vond ik wat vergezocht en niet goed uitgewerkt. Er zit weinig humor in het boek, bijna geen erotiek, maar wel leuke dialogen. Darien en Thea zijn eerlijk tegen elkaar en Thea is goed standvastig en laat niet over zich heenlopen. Toch leest het verhaal wel lekker door en sla je het met een tevreden gevoel dicht.

Cijfer dus: 7,5

Saskia d.d. 04-09-2009

----------------------------------------------------------------

De rustige Thea wordt helemaal overrompeld! Een heer spreekt haar plots in de familievertrekken aan en als hij er ook nog op uit is om haar hand te vragen, verklaart ze deze kompleet voor gek. Ze komt echter op haar besluit terug als blijkt dat hij in ruil daarvoor haar broer van naam wil zuiveren. Thea, die heel erg gesteld is op haar broer die al jaren verslaafd is aan opium en ze wil er alles aan doen om deze te helpen, stemt uiteindelijk in met zijn voorstel. Alleen beperkt ze het tot een zes weken durende verloving.
Burggraaf Darien, die al zijn hele leven moet opboksen tegen de daden van zijn vader en zijn oudste broer wil na de dood van beiden een eind maken aan deze dwaze beschuldigingen en meent via Thea dit doel te kunnen bereiken. Echter, hij twijfelt of hij zijn woede wel onder controle kan houden... Lijkt hij nu toch op zijn vader en broer?! En kan hij de mooie Thea na zes weken laten gaan?!

Vlot lezend verhaal, niet echt special, geen spetterende momenten, maar een aardig verhaal.
Er komen enkele personen uit de andere delen in voor.

Beoordeling: 7

Nicole d.d. 11-09-2009

----------------------------------------------------------------

Ik ben teleurgesteld. Ik heb betere boeken gelezen van Jo Beverley!
Bijna geen erotiek, wel 'wat' spannende wendingen in dit verhaal, maar dat was het dan ook.

Cijfer: 6

Riannah d.d. 08-02-1010

----------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling