ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 12:27




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 23:47 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Een boek vol intriges en heerlijke personages. Soms was niet helemaal duidelijk waarom de een zich zus en de ander zich zo gedroeg, maar al naar gelang kom je daar toch wel achter.
Maar zoals gezegd, een heerlijk stel! Thorn(wood) en India. Twee sterke karakters met een zelfde, gedeeltelijk, oorlogsverleden.
Alhoewel hun sensuele samenzijn steeds werd verstoord (vanaf +/- blz. 270 niet meer!) en er wel met grote regelmaat werd gestruikeld, bleef ik het een zalig verhaal vinden.
Nou moet ik zeggen dat ik er van hou om van sterke, wat stugge (en 'woedende') mannen te lezen. En gelukkig stond India haar mannetje! Ik kwam dus goed aan mijn trekken.
Een schattige, maar ook belangrijke) rol werd weggelegd voor het kleine meisje Alexis, een meisje met een gave.

Hanny d.d. 06-12-2004

-----------------------------------------------------------------------------------------

Jaar 1816, Engeland. Na een jaar te zijn doodgewaand is Devlyn Carlisle, Graaf van Thornwood plots teruggekeerd. Hij lijdt aan geheugenverlies en is helemaal veranderd door de gruwelen die hij meemaakte bij Waterloo. Wat niemand weet is, dat hij vóór de slag met India Delamere in het geheim getrouwd is. India, die zelf ook heel wat heeft meegemaakt, zet alles op alles om haar geliefde terug te winnen. Devlyn doet alsof hij haar niet kent om haar buiten gevaar te houden, hij heeft immers een belangrijke geheime opdracht uit te voeren.
Devlyn heeft drie weeskinderen meegebracht; één ervan, de kleine Alexis, speelt een belangrijke rol in dit verhaal en dat op meer dan één manier.
India is zeer zelfstandig en moedig en zonder twijfel de heldin van het verhaal. Devlyn komt in het begin wat onsympathiek over, maar dit doet geen afbreuk aan de tumultueuze relatie tussen beiden. Het verhaal blijft spannend tot op het einde.
Spijtig dat deze Delamerereeks maar uit 2 delen bestaat; het eerste is CL 57, Kijk nooit om. Ik hoop dat de schrijfster er nog snel 2 bijschrijft: één over Ian Delamere, de broer van India en Luc en één over Connor MacKinnon, de geheimzinnige vriend van de familie.

Beoordeling: 9.

Martine d.d 02-10-2007

-----------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling