ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 16:13




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 23:58 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Aardig boekje, maar niet echt bijzonder. De helden zijn niet echt interessant, ze blijven het hele verhaal een beetje oppervlakkig. Hun gevoelens en/of persoonlijkheden worden niet echt uitgediept. Zij blijft een beetje timide en van hem kreeg ik niet echt hoogte. Ook hun liefde is er eigenlijk pats boem opeens, er was niet een echte opbouw. Het hele verhaal draait om Jack de Ripper. In eerste instantie verdenkt Darcie, Cole maar naarmate ze hem beter leert kennen, voelt ze dat hij het niet kan zijn. Maar wie dan wel?????
Het is best een aardig verhaal, maar ik hou nou eenmaal niet zo van dit dit tijdperk (rond 1888) en dit soort verhalen, helden (arts). Geef mij maar een stoere Schot of een arrogante adelijke regency-man...

Mijn cijfer: 6,5

Maaike d.d. 18-04-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een aangenaam boekje. Hij was simpel en goed neergezet.
De bijrollen waren ook ok en het verhaal was best wel goed. Ik heb er van genoten.

Erotiek: niet veel
Romantiek: niet zo heel veel
Spanning: had ik wel een beetje
Slot: onverwachts

Cijfer: 8,0

Chickening d.d. 29-09-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Leuke dialogen, twee erg leuke hoofdpersonen. Hij is een heerlijke vent en zij is een vrouw die door het vertrouwen van Damien een stuk sterker in haar schoenen komt te staan, humor is redelijk, spanning is wel aanwezig.

Beoordeling: 8+

Nicole 3 d.d. 25-04-2008

--------------------------------------------------------------------------------

De achterflap doet weinig romantiek en erotiek vermoeden... En ook bij de eerste pagina's vraag je je af of je wel een HR in handen hebt.
In plaats van glans en glitter, beland je tijdens het lezen in vieze, erbarmelijke omstandigheden.

Maar dan komt HIJ in het spel: Damien Cole is duister, geheimzinnig, griezelig en onweerstaanbaar aantrekkelijk.
Je voelt met Darcie mee: hoe haar verstand zegt dat ze van hem weg moet, dat hij gevaarlijk is, maar haar hart houdt haar bij hem.

Een zenuwprikkelend en tintelend boekje dat je meesleept. Alleen eindigt het een beetje slapjes...

Mijn cijfer: 7,5

Frenia d.d. 02-08-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dit verhaal een tijdje geleden gelezen en het is een leuk boekje. Normaal gesproken ben ik niet zo dol op verhalen die zich na 1875 afspelen, maar dit was toch wel de moeitje waard. Ik had hem in ieder geval voor mijn doen ook vrij snel uit ...

Miriam d.d. 02-08-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit een 'donker' thrillerboekje. Hoe de spanning wordt opgebouwd! Ik heb mij de hele tijd afgevraagd wie de moordenaar nu was!
Ik vond het een meeslepend boekje.

Mijn beoordeling is dan ook een 8,5.

Denise d.d. 08-06-2008

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling