ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 16:56




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 14 feb 2012 21:33 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Leuk boek, geen hoogvlieger. Deze serie van Lynsay Sands kun je ook overslaan, je mist er niet zoveel aan. Dit boek vond ik wel de leukste van de drie, omdat de relatie tussen Kade en Averill wel goed is. Maar ook dit verhaal is een kopie van de eerste twee. Een ‘gedwongen’ huwelijk, onverklaarbare aanslagen op het leven van de held en een ontknoping in het laatste hoofdstuk. Averill en Kade zijn nogal dol op elkaar en proberen elke keer wat tijd samen door te brengen om wat lijfelijk te worden. Waar ik me vreselijk aan ergerde was dat de schrijfster deze momenten uitkoos om de moordaanslagen plaats te laten vinden. Dus, hij kwam bij haar binnen en voilà, hij had een pijl in zijn rug. Waarom zo`n leuk moment in het boek verspillen? Aaargh...

Cijfer: 7,5

Saskia d.d. 09-02-2011

--------------------------------------------------------------

Ik ga volledig akkoord met je beoordelingen. Deze serie is nogal ‘tam’ en heel veel hetzelfde vond ik.
Het boek was inderdaad constant, volgens hetzelfde schema. Als dingen ‘interessant’ begonnen te worden, vond er inderdaad steeds een aanslag plaats. Op den duur was dit erg vervelend.

Hopelijk is haar nieuwe serie (nog niet vertaald, maar haar nieuwste boek is weer uitgegeven) weer wat beter.


Evelyne d.d. 10-02-2011

--------------------------------------------------------------

Ik ben het met Saskia eens. Het verhaal had beter uitgewerkt kunnen worden. Deze serie wordt wat afgezaagd, omdat ze op elkaar lijken.

Cijfer: 8

Karin d.d. 15-02-2011

--------------------------------------------------------------

Een luchtig, zonder-veel-nadenken-snel-lezend-leuk verhaal. Poeh, dat is pas een zin.
Grappig dat ze elkaar van het begin af wel zien zitten en toch in een geregeld huwelijk niet echt tot elkaar komen…
Ik vind de humor in het verhaal wel weer toppie, dingen zoals juist een pijl in de rug krijgen tijdens de zoveelste poging eindelijk samen te komen… De zalf waar Averill haar lieve Kade mee wil verwennen… super gewoon!
Het verhaal heeft niet veel inhoud, maar naar zo’n boek was ik op dit moment ook niet op zoek.
Dus ik vond het geweldig.

Beoordeling: 8,5

Nicole d.d. 26-02-2011

--------------------------------------------------------------

Blegh! Wat een putverhaal. Nou was ik er waarschijnlijk ook niet voor in the mood, maar al die dingen die grappig moesten zijn bedoeld (zoals haar 'bedprestaties') vond ik niet grappig. Het lag er te dik bovenop.

En Averill vind ik geen leuke vrouw, veel te onderdanig, telkens dat 'Man' (hallo, hij heet Kade). Ze is niet echt een stoere vrouw.
Kade vond ik dan net iets leuker. Hij was een iets meer typische 'held'.

Niet veel inhoud, die aanvallen op Kade en de zoektocht daarna sukkelden maar voort en uiteraard op het eind komt Averill weer in gevaar en they lived happily ever after.
Toch jammer dat ik deze per ongeluk had besteld.

Cijfer: 4,5

Alicia d.d. 12-03-2011

--------------------------------------------------------------

Aangezien ik wel fan ben van Sands, heb ik ook dit verhaal met plezier gelezen.
Ik moet toegeven, er gebeurt niets nieuws onder de zon, maar dat hindert niet.
Ik vind de humor erg leuk en, ook al verloopt alles zeer voorspelbaar, leest het als een trein.

Beoordeling: 8

Mirjan d.d. 03-04-2011

--------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling