ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 14:43




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 00:25 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Tja, wat vind ik van dit verhaal. Het is, zeg maar, een gezellig verhaal. Leuk om te lezen, maar met erg weinig diepgang en het kabbelt braaf een beetje voort.
Ik heb het idee dat Sands heel veel ideetjes had voor dit verhaal, vervolgens niet wist te kiezen en ze daardoor allemaal maar in dit verhaal verwerkte. Het gevolg is, dat het boekje weinig doet. Alle mogelijkheden om dit verhaal wat meer inhoud te geven waren aanwezig, maar er wordt niets mee gedaan. Bijvoorbeeld haar pogingen om het dorp voor zich te winnen, had beter uitgewerkt kunnen worden. En het op orde brengen van het kasteel, had veel mogelijkheden, maar dit alles wordt een beetje afgeraffeld. In het begin wordt er veel aandacht besteedt aan de opbouw van de relatie tussen Paen en Avelyn, maar in het tweede deel van het verhaal mis je dat totaal. Zelfs de dreiging kwam door de opbouw niet goed over.

Was het een slecht verhaal??? Nee hoor dat ook weer niet. Sands weet altijd de juiste humoristische noot te raken, dat zit wel goed. Maar het is zeker geen hoogstandje. Ze heeft veel betere geschreven. Leuk om een keertje te lezen is het weer wel en voor een cl is dit verhaal prima.

Cijfer als CL = 7,5
Cijfer voor Sands = 6,5

Maaike d.d. 22-09-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------

Blah, ik vond er eigenlijk niets aan. Saai en traag en niks aan te beleven. Maaike, ben jij nog mild hoor, bij mij mag deze de deur uit.

Andi (Fester) d.d. 22-09-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit verhaal één grote slapstick!
Als je daarvan houdt, moet je het boekje zéker lezen!

Hanny d.d. 28-09-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben op de helft van dit verhaal, maar ik ben het met jullie eens.
Ik lees hem wel uit, maar erg boeiend is het niet!
Dit zijn we niet gewend van Sands, nou ja, volgende keer beter.

Mirjan d.d. 08-10-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het boek net uit maar ik vond het nog wel meevallen. Het is inderdaad een luchtig boekje. Weinig diepgang of ontwikkeling in de relatie tussen Paen en Avelyn. Na hun huwelijk lijkt het wel alsof Avelyn allerlei gekke ongelukken krijgt en erg onhandig is maar het blijkt dat veel van deze ongelukken opzettelijk zijn. Maar wie heeft het op Avelyn gemunt? Het is inderdaad vooral op de humor en rare situaties geschreven. Geen toppertje maar redelijk onderhoudend.

Beoordeling: 7,5

Saskia d.d. 11-10-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------

Een goed boekje, ik had hem zo uit.
Leuk de rol van Samson en ik vond hem wel goed, nog iets beter dan 784, omdat nu eenmaal Paen wat stoerder was dan Adrian. De twee boekjes lijken erg op elkaar. Twee onzekere vrouwen en iemand wil hun vermoorden.

Cijfer: een dikke 9

Zeemeermin d.d. 12-01-2009

---------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling