ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 23:49




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 00:24 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Eigenlijk is dit het eerste deel van een aantal boeken van Sands met gerelateerde karakters.
De vorige vertaalde zijn The Chase (749) en The Key (703).
Jammer dat ze niet chronologisch zijn vertaalt. Maar het maakt gelukkig niet zoveel uit.

Dit is volgens mij Sands eerste uitgebrachte boek.
Hoewel ik dol ben op Sands en haar slapstickstijl van schrijven, begon het verhaal me halverwege te irriteren. Ik wist niet dat ik dit ooit zou zeggen: maar er kan dus ook te veel humor in een verhaal zitten!
Het leek wel of elke zin grappig moest zijn. De constante 'witty conversation' werd storend en de onnozelheid van beide hoofdpersonen over hoe een huwelijk of het huwelijksbed hoort te zijn, begon te irriteren. De twee hoofdpersonen bleven het hele verhaal naïef, dan wel onnozel.

Het was op zich best een leuk verhaal, maar er had gewoon minder humor in mogen zitten en zeker wat meer diepgang. Het verhaal bleef door alle malligheid erg oppervlakkig. Maar ik zal het Sands niet kwalijk nemen. Dit was haar eerste uitgebrachte boek en daarna volgden echte juweeltjes. Dus voor een eerste verhaal was het prima, maar ik ben blij dat er na deze veel betere verhalen van haar zijn uitgekomen, want deze was iets te veel van het goede.

Mijn cijfer: 7,5

Maaike d.d. 25-07-2008

------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een leuk boek. Hij is inderdaad in het begin een beetje bombastisch in zijn denkwijze over hoe vrouwen zich moeten gedragen en zij is een beetje te grappig-naïef. Maar ik vind dat het boek en het verhaal zich prima ontwikkelen en de liefde tussen de twee zich ook goed ontwikkelt.

Beoordeling: 8,5

Saskia d.d. 31-07-2008

------------------------------------------------------------------------------------------

Ik moet je wel een beetje gelijk geven, maar aan de andere kant leest het wel lekker weg.
Ik stoor me daar niet zo aan.
Ik vind haar over het algemeen wel leuke verhalen schrijven!

Mirjan d.d. 23-08-2008

------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dit boekje in een paar uurtjes, lekker in het zonnetje, uitgelezen.
Ik heb genoten, vond het wel een leuk boekje. Met name de humor, o.a. de omschrijving van zijn 'verwonding/mismaaktheid' door haar.

Dreamer d.d. 14-04-2009

------------------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1395. Emmalene Eberhart is nog steeds maagd als ze, nadat ze weduwe geworden is, moet hertrouwen met Amaury de Aneford. De manier waarop de schrijfster dit allemaal verwoord is gewoonweg hilarisch. Emma is een heel naïeve vrouw, toch ontbreekt het haar niet aan moed. Amaury is wat overdonderd door zijn kersverse vrouw. Hij heeft totaal geen idee hoe een vrouw in elkaar zit en hij krijgt dan ook raad van zijn vriend Blake Sherwell (CL 749) om haar gepast het hof te maken. Erotiek is zeker genoeg aanwezig. Het verhaal kent ook spannende momenten.

Cijfer: 8,5

Martine d.d. 24-07-2012

------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling